1396-08-17 12:06
800
0
46307
فرماندار گالیکش خبر داد:

انجام عملیات گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستای کندسکوه گالیکش

فرماندار گالیکش از انجام عملیات گازرسانی و اجرای طرح هادی در روستای کندسکوه گالیکش خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در گفت و گو با خبرنگاران استان در خصوص آخرین وضعیت روستای کندسکوه گالیکش اظهار کرد: بحث کوچ روستای کندسکوه قریب به 20 سال مطرح شده اما به دلایل مختلف این کوچ تاکنون صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر مردم روستای کندسکوه با کوچ مشکل داشتند تصریح کرد: در سطح گالیکش برای دو روستا طرح کوچ انجام شد اما متأسفانه به دلیل عدم ایجاد اشتغال و فراهم نشدن شرایط مساعد برای زندگی مردم آن روستاها مردم رضایت کافی از کوچ روستا نداشتند چرا که که هویت آنها مورد خدشه واقع شده بود.

فرماندار گالیکش ادامه داد: با پیگیری‎های انجام شده در جلسه‎ای معاون استاندار طرح کوچ روستای کندسکوه را ملغی اعلام کرد و اقداماتی برای عملیات عمرانی در این روستا در دستور کار قرار گرفت.

خسروی گفت: امسال برای آسفالت راه روستای کندسکوه اعتباری در نظر گرفته شده است هم چنین بنیاد مسکن برای نوسازی ساختمان‎های مسکونی در این روستا وام ارزان قیمت‎ با شرایط بهتری نسبت به جاهای دیگر در اختیار افراد قرار می‎دهد در حال حاضر نیز حدود 120 نفر برای دریافت وام مسکن اقدام کرده‎اند.

وی افزود: برای عملیات گازرسانی اعتبار مصوب شهرستانی اخذ شده و بعد از تخصیص اعتبار عملیات گازرسانی انجام می‎شود، امسال نیز طرح هادی روستا انجام می‎شود.

فرماندار گالیکش در رابطه با برنامه‎های حمایتی برای ایجاد اشتغال در روستای کندسکوه گفت: برای دایر کردن دامپروری، توسعه کشت گیاهان دارویی و توسعه باغات آمادگی کامل داریم از متقاضیان درخواست می‎کنیم پرونده‎های مربوط را تشکیل دهند و از خدمات فنی، پشتیبانی و آموزشی بهره‎مند شوند.

خسروی اذعان کرد: شرکت تعاونی روستایی در کندسکوه ایجاد شده و شرکت تعاونی آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات وام مسکن به متقاضیان روستا دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.