1396-08-01 13:02
667
0
45663
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گالیکش:

بسیج اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه گالیکش گفت: تشكيل بسيج مستضعفين اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به‌حساب می‌آید.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی در دوره آموزش تداوم گردان بیت‌المقدس و در جمع بسیجیان اظهار داشت: تشكيل بسيج مستضعفين اساسی‌ترین عوامل در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها به‌حساب می‌آید که به برکت اين دورانديشی و هدايت انقلاب در مسير اصلی خود، زمينه انقلاب دوم فراهم آمد و با سقوط لانه جاسوسی امريکا در تهران و برملا شدن ماهيت سلطه‌جو و تجاوزکارانه امريکا، شيطان بزرگ با ضربه‌ای سخت و جبران‌ناپذیر روبرو شد.

وی افزود: اگر امروز توفيق اين را داشته‌ایم که کشور اسلامی خود و ملت سلحشور آن را از گزند نابکاران و نااهلان تاريخ حفظ کنيم به يمن حضور گسترده بسيج بوده و لا غیر؛ چنان‌که رهبر فقيد انقلاب اسلامی حضرت امام (قدس سره) فرمودند: رحمت و برکات خداوند بر بسيج مستضعفان که به‌حق پشتوانه انقلاب است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ادامه گفت: در اندیشه امام (ره) بسیج نهادی اجتماعی با ابعاد متعدد است. در این نگرش بسیج دیگر صرفاً سازمانی نظامی نیست كه فقط در زمان جنگ و برای دفاع در مقابل دشمن شکل‌گرفته باشد، بلكه نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه و با اجزای دیگر نظام، چنان هماهنگی و پیوند دارد كه انفصال آن جز با انحلال جامعه اسلامی متصور نیست.

حجت‌الاسلام ترشیزی افزود: از دیدگاه امام (ره) بسیجی كسی است كه در عمل علاقه خود را به پیشرفت و حفظ و گسترش اقتدار نظام اسلامی و شأن و حیثیت ملت مسلمان نشان دهد. یعنی بسیجی بودن معیار و ملاكی است كه بر اساس آن میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان‌های انقلابی سنجیده می‌شود.

وی اظهار داشت: مساجد مركز بسیج مردمی بر ضد اهداف شوم دشمن است. مسجد در اسلام و در صدر اسلام همیشه مركز جنبش حرکت‌های اسلامی بوده، از مسجد، تبلیغات اسلامی شروع می‌شده است و حركت قوای اسلامی برای سركوبی كفار و واردکردن آن‌ها در بیرق اسلام از مسجد بوده است، همیشه در صدر اسلام مسجد مركز حركات و مركز جنبش‌ها بوده است و امروز بیشتر پایگاه‌های مقاومت بسیج ما در کنار مساجد شکل‌گرفته است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.