1396-07-25 10:57
1301
0
45371
با برگزاری مراسمی؛

رییس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش معارفه شد + تصاویر

مراسم تکریم و معارفه رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار و بهزاد نجفی به‌عنوان ریاست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، فرماندار گالیکش در این آیین ضمن آرزوی توفیق برای همه دست‌اندرکاران عرصه منابع طبیعی اظهار کرد: عوامل و نیروی‌های منابع طبیعی نه به‌عنوان کارمندان این اداره بلکه کسانی هستند که خدمتشان فداکاری و ایثار برای مردم و هم‌وطنان این آب‌وخاک است.

حسن خسروی گردش مدیریت در کشور را یک امر طبیعی و اجتناب‌ناپذیر برشمرد و تصریح کرد: مهم این است وقتی از یک مسئولیتی کنار می‌رویم اثرات خوبی از خودمان به‌جای بگذاریم و آن چیزی که از ما به‌جا می‌ماند خدمت به مردم باشد.

وی بابیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست خطاب به عوامل منابع طبیعی گفت: خدمت شما در عرصه منابع طبیعی نه‌تنها خدمت به مردم زمان حال هست بلکه خدمت به آیندگان نیز است. چراکه به میراثی خدمت می‌کنید که فقط مال انسان‌های این زمان نیست.

فرماندار گالیکش ضمن قدردانی و رضایتمندی از رییس سابق اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش تأکید کرد: مهندس ممشلی نیروی مخلصی است که قریب به 4 سال در این شهرستان کارش را به نحو احسن و با تعامل خوب انجام داد. امیدواریم از توان، ظرفیت و تجربه ایشان در جهت خدمت به مردم این استان و این نظام استفاده شود.

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنیم آقای نجفی نیز به‌عنوان ریاست جدید این اداره در این شهرستان بتواند رضایت مردم، شهروندان، مسئولین محترم استانی و شهرستانی را به دست آورد و تعامل و هماهنگی بین نیروها و ادارات شهرستانی را در جهت حفظ منافعی که سازمان محول کرده به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

در پایان این مراسم از تعدادی از نیروهای زحمتکش و فعال این عرصه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد و حکم "بهزاد نجفی" به‌عنوان رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گالیکش به وی تقدیم شد.

لازم به ذکر است مهندس بهزاد نجفی باسابقه‌ای 18 ساله پیش‌ازاین به مدت 3 سال ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مراوه‌‌تپه را به عهده داشته است.

nilkooh2709 1

nilkooh2709 1

nilkooh2709 1

nilkooh2709 1

nilkooh2709 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.