1396-07-05 05:58
606
0
44567
فرمانده سپاه گالیکش در یادواره شهدا «قاسم‌آباد»؛

امروز کشورهای اسلامی و آزاداندیش جهان جمهوری اسلامی ایران را الگو قرار داده‌اند

فرمانده سپاه گالیکش بابیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را باهمت مردم تأسیس و شکل دادند، گفت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشورهای اسلامی و آزاداندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی در یادواره شهید والامقام روستای «قاسم‌آباد» اظهار داشت: مطمئناً برکاتی که در دفاع مقدس، نهضت عاشورا و کربلا و تناسبی که بین این دو فرهنگ و تفکر وجود دارد حاصل این یادواره‌های شهدا و این برنامه‌های معنوی و مذهبی است.

nilkooh2672 1

وی یادآور شد: در طول دفاع مقدس بالغ‌بر 250 هزار شهید تقدیم انقلاب کردیم که این حاصل آن عظمت و اقتدار امروز ماست،شهدای ما همان‌هایی هستند که درراه امام حسین علیهم‌السلام و در مسیر ولایت و رهبری و انقلاب ماندند.

سرهنگ قاضوی با اشاره به اینکه شهدا از روز اول از جان و مال و ناموس برای دفاع از اسلام و قرآن گذشتند، ابراز کرد: اینان کسانی بودند که درصحنه‌ی نبرد شبیه آن 72 تن یار باوفای امام حسین علیهم‌السلام در کربلا بودند، آن‌ها از امام حسین علیهم‌السلام ویاران باوفایش درس و الهام گرفتند تا به امثال ما آسیب و گزندی نرسد.

وی بابیان اینکه به گفته‌ی پیامبر اکرم صلوات الله علیها سه گروه در روز قیامت شفاعت می‌کنند و شفاعتشان هم پذیرفته می‌شود، گفت: گروه اول انبیاء و ائمه هستند که اگر کسی را شفاعت کنند در این دنیا و آن دنیا سربلند می‌شوی، دوم علما هستند که خداوند شفاعت آن‌ها را می‌پذیرد و گروه سوم شهدا هستند که در جایگاه انبیاء و علما قرار دارند، زیرا ارزش زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و این مجالس و محافل و یادواره‌های شهدا برای ارج نهادن به مقام شهداست، لذا قدر خودمان را بدانیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این ارزشمند است.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش؛ ما شهدای زیادی را در طول دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کردیم و خداوند می‌فرماید آن‌ها نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و اگر نگاه ما به شهدا این باشد که آن‌ها مرده‌اند ما خطا و اشتباه کرده‌ایم، چراکه شهدا ناظر و بر اعمال من و شما هستند، امروز الحمدالله به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان و مردم خوب جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آرامش و اقتدار قرار داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی شروع به دشمنی با ملت ایران کردند و بالغ‌بر100 توطئه بزرگ و کوچک را از قبیل ترورها و تجزیه‌طلبی‌ها، اختلافات قومی و قبیله‌ای، تحریم‌های فلج‌کننده و... را علیه کشور ما رقم زدند، تمام این‌ها ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی بوده است، هدف آن‌ها گرفتن ماهیت ما بود.

قاضوی اظهار داشت: درحالی‌که صدام در آغاز جنگ تحمیلی وعده رسیدن یک‌هفته‌ای به تهران را می‌داد تصور نمی‌کرد جوانان و بسیجیان با دست‌خالی هشت سال در مقابل کشوری که توسط 55 کشور بزرگ دنیا اعم از حمایت‌های مالی و تجهیزات و ابزار و امکانات می‌شد بایستند و درعین‌حال حتی یک وجب از خاک سرزمین ما را نتوانستند تصرف کنند، چراکه اگر این مردم نبودند این انقلاب تا این مسیر و این مرحله نمی‌رسید،این را به برکت این نظام و انقلاب و به برکت خون شهدا داریم، شهدا درس‌های بسیار به بشریت دادند.

وی بابیان اینکه حضرت امام (ره) این انقلاب را باهمت مردم تأسیس و شکل دادند، بیان داشت: هدف از این تفکر صدور انقلاب بود،امروزه خیلی از کشورهای اسلامی و آزاداندیش دنیا جمهوری اسلامی را الگو قرار داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: ملت ما دفاع مقدس را یک ارزش و یک گنجینه می‌داند و پای آرمان‌ها و ارزش‌های آن تا آخرین قطره خون می‌ایستد،چراکه تفکر ما برگرفته از عاشورا و کربلاست، تفکر ما برگرفته از شهدا و خون شهداست و انشالله در این مسیر ثابت‌قدم بمانیم و قدر شهدا را بدانیم.

nilkooh2672 1

nilkooh2672 1

nilkooh2672 1

nilkooh2672 1

nilkooh2672 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.