1396-06-23 12:57
699
0
44041
فرماندار گالیکش:

متأسفانه استقبال برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف مردم گالیکش ضعیف است

فرماندار گالیکش گفت: متأسفانه استقبال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف مردم شهرستان گالیکش ضعیف است و بایستی تلاش شود در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در نشست با فعالان اقتصادی و بازاریان شهرستان گالیکش اظهار داشت: باید تلاش کنیم با ایجاد گسترش فعالیت‌های اقتصادی شرایط تولید، اشتغال و درآمد برای شهروندان فراهم آوریم.

وی افزود: لازمه این مهم فراهم آوردن محرک‌های قوی برای جذب سرمایه‌گذاری است.

خسروی بیان داشت: متأسفانه استقبال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال از طرف مردم شهرستان گالیکش ضعیف است و بایستی تلاش شود در این مسیر گام‌های مؤثری برداشته شود.

hasanrazaghi 1

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش نیز گفت: شهرستان گالیکش دارای 17 واحد صنعتی و 5 واحد معدنی و حدود 2750 واحد صنفی بوده و با پیگیری‌های انجام‌شده و واگذاری شهرک صنعتی به این شهرستان آینده امیدوارکننده‌ای درزمینهٔ سرمایه‌گذاری در گالیکش خواهیم داشت.

حسن رزاقی افزود: در سال 95 تعداد 8 جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری 109 میلیارد ریال صادر گردید و در 5 ماهه نخست سال 96 نیز تعداد 8 فقره جواز و اصلاحیه جواز با رقم سرمایه‌گذاری 350 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 175 نفر در شهرستان گالیکش صادرشده است.

وی اضافه کرد: با خیز سرمایه‌گذاری در سال 96 در شهرستان گالیکش و پیگیری همکاران رشد سرمایه‌گذاری 96 نسبت به 95 حدود 400 درصد افزایش داشته و نویدبخش آینده درخشان در شهرستان هستیم.

رزاقی، با اشاره به رشد 36 درصدی پروانه کسب نسبت به سال 95، شهرستان گالیکش نشان‌دهنده ظرفیت بالای شهرستان در حوزه کسب‌وکار و تجارت است.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: در هفته دولت 2 پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال 25 نفر افتتاح و 1 پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری تقریبی 53 میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال 60 نفر در شهرستان کلنگ زنی شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.