1396-06-13 12:35
643
0
43636
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان:

۱۵۰ میلیارد تومان در بخش گردشگری استان گلستان سرمایه‌گذاری ‌شد‌

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان اجرایی شده است.

به گزارش گلستان ما ؛  ابراهیم کریمی ظهر امروز  در نشست با سرمایه‌گذاران بخش گردشگری، هنرمندان صنایع دستی و تشکل‌های غیردولتی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: استانداری گلستان به موضوع گردشگری و صنایع دستی در استان توجه ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و  گردشگری، نخستین جلسه در سفر خود به استان گلستان نشست با فعالان بخش خصوصی صنایع دستی و گردشگری درنظر گرفته شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت منحصر به فردی در حوزه گردشگری دارد و این استان علاوه بر جنگل، صحرا و مواهب طبیعی، میراث تاریخی و اقوام  با دارا بودت میراث فرهنگی غنی سبب شده جاذبه‌های زیادی داشته باشیم.

کریمی با بیان اینکه باید از ظرفیت استان گلستان بهره بجوییم، افزود: در طی چند سال گذشته در حوزه سرمایه‌گذاری اتفاقات خوبی افتاده و یک پای ثابت از کارگروه رفع موانع تولید هستیم و صندوق توسعه گردشگری قدمهای خوبی برداشته است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته بانک ملی 80 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری  انجام داده و مجموع سرمایه‌گذاری در استان گلستان بیش از 150 میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: بسیاری از موانع اداری هتل‌داران برداشته شد و چند موضوع از معضلات باقی مانده و امید داریم با حضور معاون رئیس جمهور این مشکلات بر طرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.