1396-06-01 21:29
1191
0
43096
صبح روز چهارشنبه برگزار شد؛

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر گالیکش + تصاویر

مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گالیکش در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، صبح روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور مراسم تحلیف و انتخاب هیئت‌رئیسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گالیکش در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

nilkooh2611 1

فرماندار گالیکش در این آیین گفت: استاندار گلستان هفته جاری برای شوراهای اسلامی شهرهای استان جلسه‌ای گذاشتند و توصیه‌هایی داشتند که شوراهای اسلامی برای موفقیت باید آن را ملاک عمل قرار دهند.

حسن خسروی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر گالیکش از تنش و ایجاد اختلاف پرهیز کنند و با سعه‌صدر و بردباری با ناملایمات احتمالی برخورد کنند.

وی تأکید کرد: اعضای شورای اسلامی گالیکش برای رسیدگی به امور مردم تلاش بیشتری داشته باشند تا بتوان پس از 4 سال کارنامه قابل قبولی برای شهروندان ارائه کنند.

خسروی گفت: روزهای راحتی و سختی گردشی است و برای همگان ایجاد می‌شود و لذا باید رفتاری همراه با بزرگ‌منشی باشیم. موضع‌گیری‌های اعضا نباید باعث ناامیدی در جامعه شود. قطعاً نقدهایی به شوراهای گذشته وجود دارد و این امر باید با احترام کامل انجام شود.

وی در خصوص انتخاب شهردار نیز گفت: شهرداری گالیکش نباید محل آزمون‌وخطا برای انتخاب افراد باشد و سعی شود فردی برای این مهم انتخاب شود که آگاهی کامل به امورات را داشته باشد.

فرماندار گالیکش با اشاره به شعار سال تأکید کرد شورای اسلامی و شهرداری گالیکش برای تحقق آن تلاش مجدانه داشته باشند.

وی در پایان گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و هر چه داریم به برکت خون شهیدان است. در همه امور باید شهدا را مدنظر قرار داده و ذره‌ای از راه و آرمان‌های این عزیزان جدا نشد.

در ادامه جلسه پس از برگزاری مراسم تحلیف انتخابات هیئت رییسه شورای اسلامی شهر گالیکش برای مدت یک سال برگزار شد و «برات آشور فارسیانی» به‌عنوان رییس، «اله یار خسروی» به‌عنوان نائب رییس شورا و «حمیدرضا خانی راد» به‌عنوان منشی شورای اسلامی شهر گالیکش انتخاب شدند.

همچنین «مجتبی خسروی» و «موسی پارسیانی» دو عضو دیگر شورای اسلامی شهر گالیکش نیز به‌عنوان نمایندگان این شورا در شورای فرادستی «عضویت در شورای شهرستان و استان» انتخاب شدند.

nilkooh2611 1

nilkooh2611 1

nilkooh2611 1

nilkooh2611 1

nilkooh2611 1

nilkooh2611 1

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.