1396-04-14 11:15
1200
0
41067
مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش:

رقابت 913 داوطلب کنکور در گالیکش / 64 درصد داوطلبان رشته علوم تجربی هستند

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش از رقابت 913 داوطلب آزمون سراسری کنکور 96 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما، مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری (15 و 16 تیرماه) همزمان با سراسر کشور آزمون کنکور سراسری 96 در حوزه‌های امتحانی شهرستان گالیکش با رقابت 913 داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: از این تعداد 38 نفر در رشته علوم رياضی، 194 نفر در رشته علوم انسانی، 26 نفر در رشته هنر، 586 نفر در رشته علوم تجربی و 69 نفر در رشته زبان خارجه شركت خواهند کرد که 64 درصد از آن‌ها دانش‌آموز رشته تجربی هستند.

خسروی تصریح کرد: تمامی اقدامات در راستای هر چه‌بهتر برگزار شدن كنكور 96 در شهرستان گالیکش در نظر گرفته‌شده و مهيا است.

به گفته وی آموزشگاه‌های شهيد آزاديخواه، اميركبير و مكتب الزهراء برای برگزاری آزمون کنکور در شهر گالیکش در نظر گرفته‌شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: آموزشگاه شهيد آزاديخواه حوزه امتحانی رشته علوم رياضی و فنی، هنر، زبان‌های خارجه پسران به همراه نيمی از دانش‌آموزان دختر رشته علوم تجربی است و آموزشگاه امیرکبیر ميزبان متقاضيان گروه علوم انسانی، علوم تجربی (پسران) و نيز آموزشگاه مكتب الزهرا پذيرای داوطلبان گروه آزمايشی تجربی دختران خواهد بود.

خسروی متذكر شد: متقاضيان می‌بایست در روز آزمون با همراه داشتن كارت شناسایی عکس‌دار و كارت ورود به جلسه در ساعت مقرر در حوزه امتحانی حضورداشته باشند.

مدير آموزش‌وپرورش گالیکش از داوطلبان درخواست کرد از آوردن وسايل اضافی به‌خصوص تلفن همراه به محل آزمون جدا خودداری کنند.

شایان‌ذکر است سال گذشته 902 داوطلب در کنکور سراسری شهرستان گالیکش شرکت داشتند که از این تعداد 35 نفر در رشته علوم رياضی، 162 نفر رشته علوم انسانی، 19 نفر رشته هنر، 610 نفر رشته علوم تجربی و 79 نفر در رشته زبان خارجه بودند. 66 درصد از شرکت‌کنندگان سال 95 داوطلب رشته علوم تجربی بودند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.