1396-04-02 13:27
852
0
40634
کوسه غراوی:

ظرفیت و توانمندی تمامی اقوام در دولت دوازدهم استفاده / بیکاری پاشنه آشیل کشور / مسئولین محبت خود را از مردم دریغ نکنند

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از ظرفیت و توانمندی تمامی اقوام در دولت دوازدهم استفاده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، شهرام کوسه غراوی در اختتامیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر و ختم قرآن دارالعلوم فاروقیه گالیکش ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به خانواده‌های شهدا کارمندی که جان خود را برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی از دست دادند گفت: دشمنان در حادثه تروریستی تهران می‌خواستند وحدت و همدلی مسلمانان را خدشه‌دار کنند و ایران را بی‌ثبات نشان دهند.

nilkooh2485 1

وی افزود: این اقدامات دشمنان کوچک‌تر از آن است که بخواهد ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با خدشه‌دار روبرو کند بلکه باعث انسجام، وحدت و همدلی در جامعه می‌شود.

به گفته غراوی همدلی و همگرایی اقوام و مذاهب در استان گلستان به‌عنوان رنگین‌کمان اقوام در دنیا بی‌نظیر است. حضور گسترده گلستانی‌ها در انتخابات اخیر نشان داد این مردم همیشه در کنار نظام و مقام معظم رهبری هستند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور 95 درصدی اهل سنت در انتخابات اخیر نشان داد این مردم همیشه در کنار نظام و رهبری هستند.

وی با تبریک به دکتر روحانی برای پیروزی در انتخابات گفت: توانمندی و ظرفیت در تمامی اقوام کشور وجود دارد و امیدواریم از ظرفیت و توانمندی تمامی اقوام در دولت دوازدهم استفاده شود. قول‌هایی در زمان انتخابات داده‌شده و امیدواریم این قول‌های محقق شود.

وی با اشاره به مشکلات کشور گفت: مسئولین اگر اعتبارات و تخصیص مالی برای انجام امورات ندارند حداقل کاری که می‌توانند انجام دهند محبت است و نباید آن را از مردم دریغ کنند.
غراوی تأکید کرد: خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه باید هدف همه مسئولین باشد.

نماینده شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای متعادل و متوازنی سازی در کشور هزار و 400 میلیارد تومان برای اماکن ورزشی نیمه‌تمام تخصیص داده‌شده؛ 3 هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی در نظر گرفته‌شده؛ 500 میلیون دلار با موافقت رهبری از صندوق توسعه ملی برای حوزه آب‌رسانی تخصیص داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاشمان خدمت به حوزه انتخابیه بخصوص گالیکش است گفت: 500 میلیون تومان برای تقاطع هم‌سطح و 17 میلیارد برای تقاطع غیر هم‌سطح سه‌راهی گالیکش به کلاله و مشهد مقدس اعتبار در نظر گرفته‌شده است.
غراوی گفت: تمام تلاشمان این است که ساخت بیمارستانی که برای گالیکش در نظر گرفته‌شده است طی سه سال آینده تحقق یابد.

وی پاشنه آشیل کشور را اشتغال عنوان کرد و گفت: کارهای خوبی برای حوزه اشتغال در مجلس انجام‌گرفته؛ تعداد فارغ‌التحصیلان زیاد است و برای همه امکان ایجاد اشتغال دولتی وجود ندارد باید دست در دست هم دهیم تا در کشور ایجاد اشتغال داشته باشیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.