1393-07-17 09:00
2223
3
4021
با افتتاح سوري معاون استاندار در گالیکش؛

بزرگ‌ترین جایگاه CNG گلستان لحظاتی پس از افتتاح تعطیل شد !+ تصاویر

بیش از یک ماه از افتتاح بزرگ‌ترین جایگاه ‍ CNG استان گلستان در محدوده روستای چقر بش قارداش از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش می‌گذرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، به این محل رفتیم تا نحوه سرویس‌دهی این جایگاه را بررسی کنیم و گزارشی از بزرگ‌ترین جایگاه CNG استان تهیه کنیم. اما مشاهده کردیم ورودی این جایگاه با لاستیک‌های فرسوده ماشین و سنگ و آجر مسدود کرده‌اند.

در هفته دولت بزرگ‌ترین جایگاه گاز CNG استان گلستان در حوالی روستای چقر بش قارداش به طور رسمي با حضور علی مرگدری معاون برنامه‌ریزی استانداری گلستان افتتاح شد و به طور نمادين 3 دستگاه خودرو نيز در جايگاه سوخت‌گیری کردند.

اما حالا باگذشت بیش از یک ماه هنوز هم با قرار دادن آجر و لاستیک مقابل ورودي جايگاه، فعاليت پمپ‌ها متوقف‌شده و هنوز مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

علت تعطيلي اين جايگاه را از مسئول شرکت گاز شهرستان گالیکش جويا شديم اما پاسخی که دریافت کردیم این بود که این جایگاه در اختیار سازمان همیاری‌های استان است و این سازمان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نبود دوربرگردان

یکی از مشکلات جزئی ولی خطرناک این جایگاه مشکل نبود دوربرگردان در مجاورت آن است که در ظاهر مشکل کوچکی به نظر می‌رسد ولی اگر برطرف نشود حوادث جبران‌ناپذیری به وجود می‌آورد و ممکن است جان و مال مردم را به خطر بیندازد.

این خطر برای خودروهایی که از گالیکش به سمت استان خراسان شمالی در تردد بسیار بیشتر است.

این مشکلات در ایامی مانند عید نوروز و یا تعطیلات که حجم تردد خودروها در شهرستان افزایش می‌یابد تشدید می‌شود. مسئولین باید پیش از افتتاح واقعی به این مشکلات رسیدگی کنند.

جایگاه پس از تعطیلی

cngj 1

cngj 1

cngj 1

افتتاح جایگاه توسط معاون استاندار

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

cnjg 2

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صادق

این سی ان جی سالهاست که عملا فراموش شده بود اما درهفته دولت کاملا بصورت نمادین افتتاح شد فقط برای اینکه سالکی تبلیغاتی برای ابقای خودش کنه نکته قابل توجه این بود که مرگدری برای افتتاح آمده بود اما بنر بنام مروتی چاپ شده بود چرا که مروتی باید سالکی را نگه دارد .

0
0
پاسخ
1393-07-28 17:51
قاسم

ظاهرا کسی نیست خبر سازمان همیاری را بگیرد شاید بخاطر این است که خواهرزاده استاندار ومروتی چشم بسته ازسالکی حمایت میکنند چرا نمیدانیم

0
0
پاسخ
1393-07-28 17:56
didar

آقای م میشه بفرمائید هزینه های سفر آقا پ را چرا آقای س پرداخت میکنه ؟ یا بفرمائید دراین یکسال آقای س چه کاری انجام داده برای کسب درآمد غیر ازاینکه از عملکرد پیشینیان خرج شماها کرده ؟

0
0
پاسخ
1393-07-28 18:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.