1396-02-22 19:02
1254
0
38916
باهدف جلوگیری از قاچاق کالا و ارز؛

شهروندان گالیکش انبارها و مراکز نگهداری کالای خود را ثبت کنند

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گالیکش گفت: شهروندان گالیکش باهدف جلوگیری از قاچاق کالا و ارز انبارها و مراکز نگهداری کالای خود را ثبت کنند.

به گزارش گلستان ما، حسن رزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: کلیه ادارات، نهادها دولتی و غیردولتی، شرکت‌ها، واحدهای صنعتی و معادن، اصناف و بازاریان، کشاورزان، باغ داران و ... سطح شهرستان گالیکش با توجه به موضوع ماده 5 و 6 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور هرچه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام انبارها و مراکز نگهداری کالای خود و مجموعه‌های تحت پوشش در سامانه جامع انبارها به نشانی اینترنتی www.nwms.ir اقدام نموده و اقدامات خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارسال نمایند.

وی افزود: چنانچه افراد مشمول در سامانه ثبت‌نام ننمایند قادر به صدور بارنامه برای آن‌ها میسر نخواهد بود و ضابطین قضایی از تردد وسایل نقلیه باربری اعم از تریلی، کامیون و وانت را در صورت نداشتن بارنامه جلوگیری و کالاهای آن‌ها به‌عنوان کالای قاچاق ضبط خواهد شد.

رزاقی گفت: در صورت هرگونه سؤال و یا ابهام در این خصوص می‌توانید با مراجعه حضوری و یا با تلفن 35837002 اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گالیکش تماس حاصل نمایید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.