1396-01-26 10:02
1018
0
37838
معاون جمعیت هلال‌احمر مینودشت و گالیکش:

کوهنوردان گرفتار در «نیلکوه» گالیکش نجات یافتند + تصاویر

معاون هلال‌احمر گالیکش گفت: چهار کوهنورد گالیکشی که در صخره‌های صعب‌العبور کوه نیلکوه گالیکش گیر افتاده بودند نجات یافتند.

به گزارش گلستان ما، اویس ممشلی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: چهار جوان اهل روستای «کمال‌آباد» از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش ساعت ١٣ روز گذشته روستا را به‌قصد تفريح در کوه نيلكوه گاليكش ترک کردند.

وی افزود: این جوانان 18 تا 20 ساله در مسیر برگشت به صخره‌های صعب‌العبور نیلکوه برخورد کرده و به دلیل خستگی و تاریکی شب توان ادامه مسیر را نداشته و ساعت 18 و 45 دقیقه این موضوع به جمعیت هلال‌احمر اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گفته ممشلی اين چهار نفر دوبه‌دو در دونقطه متفاوت از قله نیلکوه گرفتارشده بودند و از ساعت 20 عمليات امدادرسانی توسط 11 نفر از كوهنوردان جمعيت هلال مینودشت - گاليكش و گنبدکاووس با همکاری هیئت کوهنوردی گنبد کاووس برای نجات آن‌ها آغاز شد.

معاون جمعیت هلال‌احمر گالیکش تصریح کرد: این عملیات با نجات هر چهار کوهنورد و رساندن آن‌ها به نقطه امن (پای کوه) نیلکوه در ساعت 6 صبح امروز به پایان رسید.

به گفته وی در عمليات امدادرسانی اهالی روستاهای «تلوستان» و «کمال‌آباد» گالیکش نیز به‌عنوان نفرات راه‌بلد و پشتيبان حضور داشتند.

تصویر پایانی عملیات و رساندن کوهنوردان به نقطه امن

00aaaaa980970

اعزام نیروهای برای نجات کوهنوردان

nilkooh2326 1

nilkooh2326 1

nilkooh2326 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.