1396-01-02 09:03
847
0
36877
ایده جالب بسیج دانشجویی منابع طبیعی گرگان:

اقدام عملی دانشجویان درتولید و اشتغال چه بوده است!

نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت مسئله اقتصاد و تولید از نظر ایشان دارد از اینرو بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی با توجه به اهمیت موضوع اقدام به برگزاری مسابقه عکس از خرید کالاهای ایرانی توسط دانشجویان کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام، با توجه به نامگذاری سال جدید به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اقدامی جالب اقدام به برگزاری مسابقه تولید ملی، اشتغال ایرانی در بین دانشجویان نموده است.

سجاد شعبانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی با تبریک سال نو به دانشگاهیان گفت: نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری نشان از اهمیت مسئله اقتصاد و تولید از نظر ایشان دارد از اینرو بسیج دانشجویی دانشگاه منابع طبیعی با توجه به اهمیت موضوع اقدام به برگزاری مسابقه عکس از خرید کالاهای ایرانی توسط دانشجویان کرد.

وی گفت: دانشجویان علاقه مند می توانند جهت شرکت در مسابقه به آی دی کانال بسیج دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مراجعه کنند.

شعبانی افزود: دانشجویان می توانند تا پایان 15ام فروردین تصاویر خود را ارسال کنند و تا دو روز فرصت انتشار دارد و نتایج نهایی آن تا تاریخ 18ام فرودین اعلام خواهد شد و به سه نفر از پربازدیدترین عکس جوایزی اهدا خواهد شد.

آدرس ارسال تصاویر: @basij_gau

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.