1395-12-08 11:02
1335
0
35795
فرماندار گالیکش:

راهیان نور یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت‌شده در کشور است

فرماندار گالیکش گفت: راهیان نور یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت‌شده در کشور است که دامنه تأثیر آن تا اقصی نقاط دنیا رسید است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه راهیان نور گالیکش در محل فرمانداری این شهرستان گفت: برخلاف دنیای غرب که پایه و اساسی ندارند و پوچ است در کشور ما ظرفیت‌های خوبی برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد.

nilkooh2202 1

وی افزود: فرهنگ غنی کشور ما ریشه در ارزش‌ها، خوبی‌ها، دین و در یک‌کلام ریشه در خداوند دارد.

به گفته فرماندار گالیکش دنیای غرب با تمام وجود برای ترویج کارهای ضد اخلاقی و ضد بشری به میدان آمده و باید از ظرفیت‌های جامعه برای مقابله با آن استفاده کنیم؛ یکی از این ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد راهیان نور است و ما باید این فرصت را قدر بدانیم و استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: راهیان نور یک برنامه فرهنگی بزرگ و تثبیت‌شده در کشور است که دامنه تأثیر آن تا اقصی نقاط دنیا رسید است.

خسروی با اشاره به اینکه استکبارستیزی در روحیه جوانان ایران‌زمین وجود دارد گفت: پرچم شهادت‌طلبی و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار توسط حضرت سیدالشهدا علیهم‌السلام برافراشته شد. این فرهنگ در دوران دفاع مقدس سرافرازانه تثبیت شد و حال این حرکت عظیم با برنامه فرهنگی راهیان نور همچنان در جامعه برقرار و جاودانه خواهد ماند.

فرماندار گالیکش اظهار داشت: راهیان نور دانشگاه سیاری است که فارغ‌التحصیلان آن سفیران هستند که منادیان امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

150 گالیکشی به راهیان نور نوروزی اعلام می‌شوند

فرمانده سپاه شهرستان گالیکش نیز در این جلسه گفت: یکی از برنامه‌های ماندگاری که در سالیان انقلاب شکل‌گرفته و رهبر معظم انقلاب نیز به آن تأکیددارند دفاع مقدس است که در حال حاضر برنامه‌های آن در قالب راهیان نور دنبال می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید یحیی قاضوی افزود: به برکت انقلاب در مسیر راهیان نور اتفاقات خوبی در کشور افتاده است. نسل سوم و چهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده‌اند با رفتن به این سفر معنوی از نزدیک با مسائل جنگ و فرهنگ ایثار، اخلاص و شهادت آشنا می‌شوند و این دریافت شخصی را به سرتاسر جامعه انتقال می‌دهند.

وی یکی از اثرات امنیت پایدار امروز کشور را در تداوم دفاع مقدس و سفرهای معنوی راهیان نور عنوان کرد.

به گفته فرمانده سپاه گالیکش 53 کشور جهان پشت سر صدام در قالب دو ابرقدرت شرق و غرب قرار گرفتند و در همه ابعاد با ایران اسلامی وارد جنگ شدند اما آن چیزی که در پس ایستادگی ملت ما بیرون آمد انقلاب اسلامی بود و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد.

قاضوی اظهار داشت: برای ماندگاری انقلاب اسلامی 250 هزار شهید ارزشمند که هر یک وزنه‌ای در جامعه بودند را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم تا امروز به برکت خون این شهیدان شاهد امنیت پایداری در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز دشمنان با جنگ نرم به دنبال آن هستند تا امنیت کشور را دچار خدشه کنند و آسیب بزنند گفت: راهیان نور به‌عنوان یک حرکت فرهنگی می‌تواند با جنگ نرم دشمنان مقابله کند.

فرمانده سپاه گالیکش گفت: نوروز 96 تعداد 150 نفر از برادران و خواهران بسیجی شهرستان گالیکش در قالب کاروان راهیان نور نوروزی به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

وی در پایان از مسئولین شهرستانی خواست تا کاروانیان اعزامی را برای این سفر معنوی یاری کنند.

شایان ذکر است در این جلسه از فعالان برگزاری مراسمات گرامیداشت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در شهرستان گالیکش تجلیل شد.

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

nilkooh2202 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.