1393-07-08 04:55
1188
0
3555
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهدای مسجد جامع گالیکش برگزار شد + تصاویر

یادواره 16 شهدای والامقام مسجد جامع شهر گالیکش و گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس در این مسجد برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، یادواره 16 شهید والامقام مسجد جامع شهر گالیکش و مراسم گرامیداشت حماسه هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ رمضان علی خالقی فرمانده بازنشسته سپاه مینودشت در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن با فشار از بیرون و استحاله از درون قصد کمرنگ کردن ارزش‌ها و یاد و خاطره شهدا را دارد اما باوجود همه این فشارها، مردم بازهم روی خواسته خود ایستاده‌اند و همچنان شعار " نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی » سر می‌دهند.

وی افزود: دشمن قصد تخریب نهاد خانواده از طریق ابزارهای رسانه‌ای که در اختیارش هست را دارد و بیش‌تر از همه روی جوانان و بانوان کار می‌کند.

خالقی تصریح کرد: رزمندگان ما افرادی بودند که در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، از تمام زندگی خود گذشتند و به صحنه‌های حق علیه باطل شتافتند تا امروز ما راه آن‌ها را طی کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: در اکثر وصیت‌نامه‌‌های شهدا دیده می‌شود که شهدا به اطاعت از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند و اکنون این ما هستیم که باید پیرو و رهروی خط رهبری بوده و رسالت و نقش دین خود را ادا کنیم.

وی تصریح کرد: خوش به حال کسانی که به درجه رفیع شهادت رسیدند و عده‌ای همچون حضرت ابوالفضل‌ العباس (ع)، جانباز و یادگاران جنگ تحمیلی میهن اسلامی‌شده‌اند.

به گفته خالقی 90 هزار شهید، حدود 672 هزار رزمندگان جانباز و بیش از 42 هزار آزاده جنگ تحمیلی امروز انقلاب ما را آب دیده نموده و به‌عنوان سرآمد همه ملت‌ها و دولت‌ها کرده است.

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

yshmjshg 1

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.