1395-11-27 13:03
2829
0
35296
فرماندار گالیکش خبر داد:

قرارداد شرکت ایتالیایی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گالیکش + تصاویر

فرماندار گالیکش گفت: اخیراً یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی از کشور ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به شهرستان گالیکش آمد و قرارداد بست.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در گردهمایی یک‌روزه تحت عنوان « کارآفرینی و اشتغال، بستر توسعه پایدار » در جمع مسئولین، فعالین اقتصادی، کارآفرینان و تعدادی از کارشناسان شهرستان که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور واحد گالیکش برگزار شد گفت: همه باید به این اشتراک نظر برسیم که باید اقتصاد سالم باشد و در این راستا هیچ‌چیز به‌اندازه تولید و کارآفرینی به رشد و سلامت اقتصاد کشور کمک نخواهد کرد.

وی افزود: ما اگر به فکر کشور و منطقه خودمان هستیم باید از مواردی که در مدت کوتاهی درآمدها و ثروت کلان ایجاد می‌کند نظیر مشاغل واسطه‌ای و دلالی پرهیز نماییم. چراکه نهایتاً ضرر آن به اجتماع و کشور خواهد رسید.

فرماندار گالیکش اظهار کرد: در حال حاضر ازنظر سرمایه‌گذاری خارجی مشکلاتی وجود دارد ولی کار متوقف نیست. به‌عنوان نمونه اخیراً یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی از کشور ایتالیا برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به شهرستان گالیکش آمد و قرارداد بست.

وی بدون اشاره به موضوع سرمایه‌گذاری گفت: این شرکت چندین ماه درگیر اخذ مجوزهای لازم و موافقت بانک کشاورزی بود که توانستند موافقت‌های لازم را اخذ نمایند و به همین زودی عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

خسروی تأکید کرد: آن‌هایی که مدام می‌پرسند برجام چه شد و نتیجه‌اش چیست؟، بدانند که واقعاً این‌گونه نیست که تصور می‌کنند و اگر وقت اجازه می‌داد بنده مقدار زیادی از آمارهایی که درزمینهٔ گشایش‌های اقتصادی حاصل‌شده است را با شما مطرح می‌کردم تا ببینید این سخنانی که (برعلیه برجام) می‌گویند صحت ندارد.

در ادامه این جلسه استاد جعفری، مدرس دانشگاه و مشاور پروژه سد نرماب نیز مباحثی با موضوع کارآفرینی ، صحت‌های انگیزشی و برنامه‌ریزی مطرح و پیرامون آن‌ها توضیحاتی را ارائه نمود.

سخنران بعدی این همایش برزگر مشاور اقتصادی استاندار گلستان بود که به‌تفصیل درباره کارآفرینی و بهبود نسبی شرایط برای این موضوع مباحثی را مطرح نمود.

در پایان این گردهمایی نیز ابوالقاسم ملکان به‌عنوان کارآفرین نمونه در جایگاه حضور یافت و به ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت‌ها و موفقیت‌های خودپرداخت.

nilkooh2176 1

nilkooh2176 1

nilkooh2176 1

nilkooh2176 1

nilkooh2176 1

nilkooh2176 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.