1395-11-21 19:58
2304
0
35018
در روستای «ینقاق»؛

بزرگ‌ترین پارک کودک روستایی شهرستان گالیکش افتتاح شد + تصاویر

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین پارک کودک روستایی شهرستان گالیکش در روستای ینقاق افتتاح شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، صبح امروز بزرگ‌ترین پارک کودک روستایی شهرستان گالیکش با حضور حسن خسروی فرماندار، حمیدرضا نیازی بخشدار مرکزی، حاج آخوند آرمون امام‌جمعه اهل سنت ینقاق، حجت‌الاسلام شریفی و جمعی از مسئولین، دهیار و اهالی دهستان ینقاق افتتاح شد.

nilkooh2156 1

در این مراسم فرماندار گالیکش ایام دهه مبارک فجر را ایام بسیار مبارک خواند و گفت: در دهه فجر سال 57 نهضتی به پیروزی رسید که داعیه برقراری یک حکومت بر اساس آموزه‌های اسلام و قرآن را دارد و به انسان و سعادت او به معنی واقعی و الهی آن نگاه می کند.

وی اضافه کرد: یقینا این ایام در نزد خداوند متعال ارزش و اعتبار دارد و خیلی اهمیت دارد که ما کارهای مهم خود را در دهه مبارک فجر انجام دهیم چرا که خداوند به برکت این ایام به کار ما نیز رونق خواهد داد.

خسروی ادامه داد: در 22 بهمن 57 رژیم طاغوت از بین رفت و حکومتی پدیدار شد که مورد تایید پیامبر اکرم(ص) است لذا پشتیبانی کننده چنین حکومتی قطعا خداوند است. آیات قرآن نیز بر این موضوع گواهی می دهند که خداوند حتما کسانی را که دین و پیامبر خدا را یاری کرده باشند نصرت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: برای بیش از هزار سال دین اسلام مهجور بود و فراموش شد و به دستورات خداوند و قوانین قرآن کریم عمل و توجه نمی شدو در چنین شرایطی شخصیتی مبارز، فقیه و مجاهد مانند حضرت امام خمینی (ره) پیدا شد. خونهای زیادی پای این انقلاب ریخته شد. جانهای زیادی فدا و هزینه های فراوانی برای این انقلاب صرف شد تا ملت آقای خودشان باشند و مردم خودشان تصمیم گیرنده البته بر اساس تعالیم اسلام باشند.

خسروی تصریح کرد: امروز به برکت این انقلاب، روستایی، شهری و پایتخت نشین همه به یک اندازه از این کشور سهم می برند و همه به یک اندازه اعتبار دارند.

وی تاکید کرد: ما باید از همه آنهایی که تلاش و مجاهدت کردند یاد کنیم و همیشه روزگار به یاد داشته باشیم که مدیون شهدای عزیز هستیم. امیدوارم این انقلاب که اکنون به دست یک فقیه مجاهد و مبارز رهبری می شود همچنان با پشتیبانی شما مردم عزیز به حیات خودش ادامه دهد تا انشالله به ثمر بنشیند و به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل گردد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گالیکش عنوان کرد: امروز نیز دولت محترم واقعا با آنچه که در توان دارد کار می کند اگر چه تنگناهای اقتصادی زیادی وجود داشته و دارد ولی با همه این تنگناها بخصوص برای روستائیان عزیز رسیدگی خوبی کرده است.

وی در خصوص شهر شدن ینقاق هم گفت: تبدیل ینقاق به شهر در حال پیگیری است و چه خوب است که شما نیز از هم اکنون زیرساخت های لازم برای این موضوع را آماده نمایید چرا که پتانسیل های خوبی در روستای شما وجود دارد.

گفتنی است در آغاز این مراسم دهیار ینقاق طی سخنانی مساحت این پروژه را 1000 متر مربع عنوان کرد که با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری اجرا گردیده است.

دیوار کشی زمین ورزشی روستا به مساحت 1200 متر مربع، اجرای آسفالت خیابانهای شهید آرمون و صوفی به مساحت 3600 متر مربع، جدول کشی در خیابانهای شهید شریفی و شهید چمران به طول 2400 متر را از دیگر اقدامات دهیاری ینقاق از ابتدای سال جاری عنوان نمود که همگی از محل اعتبارات دهیاری انجام گردیده است.

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

nilkooh2156 1

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.