1395-02-09 17:54
1410
0
31131
رئيس شورای اسلامی گلستان:

شهرداری گالیکش به‌موقع حقوق پرسنل خود را پرداخت می‌کند

ریيس شورای اسلامی استان گلستان از پرداخت با تأخیر سه يا چهارماهه حقوق كارگران از سوی 9 شهرداری در این استان خبر داد و گفت: تعداد 20 شهرداری نيز حقوق کارکنان خود را تقریباً به‌موقع پرداخت می‌کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، ايوب هلاكو در مراسم تجليل از كارگران نمونه شهرداری گاليكش در آستانه هفته كار و كارگر، گفت: كارگران شهرداری از اقشار ضعيف جامعه هستند و بايستی حق‌وحقوق آنان به‌طور كامل پرداخت شود.

وی ضمن قدردانی از بانیان تشکیل این جلسه گفت: به اعتقاد بنده مظلوم‌ترین کارگران کشور، کارگران مشغول در واحد خدمات شهری شهرداری‌ها هستند چراکه دریافتی آن‌ها نسبت به کار صورت گرفته شبانه‌روزی بسیار ناچیز است.

هلاکو با اشاره به اینکه برخی شهرداری‌ها حقوق کارکنان خود را با تأخیر سه تا چهارماهه پرداخت می‌کنند گفت: متأسفانه در بیشتر موارد ميزان حقوق دريافتی كارگران واحد شهرداری از ميزان كاركرد آنان كمتر است.

رئيس اداره كار، تعاون و رفاه اجتماعي شهرستان گاليكش اضافه كرد: حداقل پرداختی يک شهرداری برای دستمزد مجموعه كارگران در ماه مبلغ دو ميليارد ريال است كه از محل درآمدهای شهرداری‌ها تأمین می‌گردد.

به گفته ریيس شورای اسلامی استان گلستان شهرداری گاليكش ازجمله شهرداری‌هایی است كه باوجود مشكلات مالی به‌موقع حقوق کارکنان را پرداخت می‌کند.

شهردار گالیکش نیز در این مراسم گفت: زحمات کارگران شهرداری با این مراسمات و تجلیل‌ها قابل جبران نیست اما با توجه به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر بر خود واجب دانستیم تشکر و قدردانی اندکی از زحمات شما داشته باشیم.

به گفته سید علی‌اصغر موسوی کارگران یکی از عناصر اصلی موفقیت شهرداری‌ها هستند.

فرماندار گالیکش نیز در این جلسه گفت: پاداش اصلی کارگران نزد خداوند است.

حسن خسروی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات گفت: مردم گالیکش در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری 87 درصدی را به ثبت رساندند.

وی افزود: این حضور نشانگر آن است که مردم انقلابی گالیکش همان مردم ۳۰ سال پیش هستند و همیشه در همه عرصه‌ها حضور پررنگی دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از چند تن از کارگران فعال و نمونه شهرداری، گالیکش تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.