1393-06-24 16:01
1296
0
2847
فرماندار گالیکش:

حادثه‌ای مهم تر از دفاع مقدس در تاریخ انقلاب اسلامی نداریم

فرماندار شهرستان گالیکش گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی حادثه‌ای مهم تر از دفاع مقدس نداریم.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه ، حسن خسروی در جلسه‌ی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در این فرمانداری برگزار شد ضمن آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری که در بیمارستان دوران نقاهت را سپری می‌کنند گفت: قطعاً همه شما با بنده هم عقیده هستید که نعمت وجود بابرکت مقام معظم رهبری مسئله باارزشی است که یقیناً در این دوران حساسی که ما در جهان داریم، بسیار بااهمیت است.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت و پرخطری که در جهان اسلام وجود دارد قطعاً رهبری های داهیانه ایشان مثمر ثمر بوده و خواهد بود. آرزو می‌کنیم که انشاء ا... خداوند این نعمت را برای مردم عزیز ایران مستدام بدارد.

خسروی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول سال‌های گذشته حوادث متعددی را از سر گذرانده‌ایم و به لطف خدا مردم غیور ایران اسلامی توانستند این حوادث را با موفقیت پشت سر بگذارند اما مهم‌ترین این وقایع جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار علیه ملت ایران بود.

فرماندار گالیکش خاطرنشان ساخت: 8 سال دفاع مقدس یکی از افتخارات مردم عزیز کشور ما بوده و در تاریخ انقلاب اسلامی همچنان درخشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما دو وظیفه در قبال دفاع مقدس داریم. یکی زنده نگه‌داشتن یاد جنگ و ارزش‌های آن و پاسداشت رشادت‌ها، جانبازی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دفاع مقدس و دیگری بهره‌برداری احسن از فرهنگ ایثار و شهادت برای ساختن آینده کشور.

به گفته خسروی: اگر بخواهیم کشور را به نحو احسن اداره کنیم لازمه‌ی آن حفظ فرهنگ شهادت، ایثار، جانبازی و ازخودگذشتگی و انتقال آن به نسل های آینده است.

وی در پایان اظهار داشت: برای موفقیت راهی نداریم جز اینکه به برخی از مسائل اهمیت بدهیم و فرهنگ‌سازی نماییم و مهم‌ترین فرهنگی که به آن نیازمندیم فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ مهدویت است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.