1393-06-24 13:59
1467
0
2844
دهیار روستای صادق‌آباد گالیکش :

وضعیت آب شرب در مجتمع آب رسانی صادق‌آباد گالیکش بهبود یافت

دهیار روستای صادق‌آباد مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش گفت: وضعیت آب شرب در مجتمع آب‌رسانی صادق‌آباد بهبود یافته است.

به گزارش گلستان ما ، بهروز تمکی در گفت و گو با خبرنگار نیلکوه گفت: وضعیت آب شرب در مجتمع آب‌رسانی صادق‌آباد مشتمل بر روستاهای صادق‌آباد، آق قمیش، قرق، و حاجی‌آباد که از اواخر فصل بهار دچار بحران و کاهش شدید دبی آب چاه‌های تأمین آب شرب این مجتمع شده بود سر انجام پس از گذشت قریب به 4 ماه بهبود یافت.

وی از پیگیری‌های مجدانه فرماندار گالیکش و همکارانشان، تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان خدوم و زحمتکش اداره آبفار مینودشت و گالیکش و تداوم در پیگیری‌های شوراها و دهیاران این چند روستا که در بهبود وضعیت آب مجمع صادق‌آباد تلاش کرده بودند تشکر کرد و گفت: به‌طورقطع می‌توان گفت دیگر مردم این چند روستا با مشکل بی‌آبی و قطع آب مواجه نخواهند بود.

تمکی از مردم و سایر مشترکین آب خواست تا نهایت همکاری را در صرفه‌جویی مصرف آب از خود نشان دهند تا ضمن گسترش فرهنگ استفاده بهینه و جلوگیری از اسراف آب در فصول گرم سال با بحران کم آبی و بی‌آبی برخورد نکنند.

وی خاطرنشان ساخت: آن دسته از مشترکین که تاکنون جهت اخذ مجوز و کنتور آب هیچ اقدامی ننموده‌اند و به طور غیرمجاز از آب شرب برداشت می‌کنند، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند تا مشمول جریمه‌های سنگین و صلب اشتراک آب نشوند.

دهیار روستای صادق‌آباد از همه مردم به خاطر سعه‌صدری که در ایام بحرانی کم آبی و بی‌آبی از خود نشان دادند تشکر و قدردانی نمود.

تمکی در پایان از همکاری و هماهنگی مثال زدنی اعضای شورای اسلامی روستای صادق‌آباد، شوراها و دهیاران روستاهای آق قمیش و قرق با یکدیگر در جهت رفع این مشکل مردمی تشکر نمود و از این وحدت کلمه و هماهنگی آنان به نیکی یادکرد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.