1394-02-15 13:57
1118
0
14249
فرماندار گالیکش:

فرهنگ کارآفرینی باید در گالیکش ترویج شود

فرماندار شهرستان گالیکش بابیان اینکه، رشد کارآفرینی از سوی بخش خصوصی در این منطقه بسیار ضعیف است ، گفت: باید فرهنگ کارآفرینی بین همه اقشار مردم ترویج یابد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکلات اشتغال در این منطقه، افزود: با استفاده از سرمایه‌های خرد و درشت می‌توان طرح‌های اقتصادی بزرگ را بدون استفاده از اعتبارات عمومی راه‌اندازی کرد.

nilkooh106 1

وی با اشاره به تجربیات موفق در این زمینه افزود: در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به همدلی و هم‌زبانی ملت و دولت نام‌گذاری شده، در سایه این همدلی با ابتکار و برنامه‌ریزی می‌توان سرمایه‌های اندک را بکار گرفته و گام‌های بزرگی در اشتغال و تولید برداشت.

وی با اشاره به اینکه شاخص اصلی مردم هستند گفت: نزد خداوند متعال هم شاید هیچ کاری ارزشمندتر از خدمت به مردم نباشد. توفیق خدمت به مردم توفیق بزرگی است و ارزش بالایی نزد خداوند متعال دارد. باید با مردم مهربان باشیم و ارتباط تنگاتنگ ایجاد کنیم.

وی افزود: اگر ما این‌چنین عمل کنیم قطعاً بقای انقلاب را تضمین کرده‌ایم و از این دریچه همدلی وهم زبانی هم اتفاق خواهد افتاد. آنگاه خواهیم دید که مردم همواره حامی مسئولین هستند و پای تصمیمات مدیران ایستاده‌اند و حمایت خواهند کرد.

nilkooh106 1

وی در بخش دیگری از سخنان خود اوضاع کشور را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: الحمدالله کشور در یک شرایط آرام و رو به بهبودی است و آرام‌آرام همان‌طور که همه ناظر هستند اوضاع خوب و به سامانی را در کشور شاهد هستیم.

فرماندار گالیکش سپس به مناسبت‌های مهم ماه خرداد اشاره کرد و خواستار شرکت فعال مردم و مسئولین در این ایام به‌ویژه سوم خرداد، چهاردهم و پانزدهم خرداد شد.

وی در ادامه بحث صیانت از حقوق شهروندان را بسیار مهم دانست و در همین رابطه گفت: مدیران عزیز باید نظارت بسیار دقیقی درروند امور و عملکرد کارکنان داشته باشند تا خدای‌ناکرده از آن‌هایی نباشیم که قرآن کریم می‌فرماید روزگاری سخت خواهند داشت.

خسروی با اشاره به اینکه مدیران در خصوص توسعه شهرستان طرح آماده داشته باشند گفت: اکنون در موقعیتی از بودجه هستیم که لازمه جذب آن این است که طرح آماده داشته باشیم. نباید نگاهمان فقط به دست دولت باشد و با توجه به اینکه دولت محدودیت‌هایی دارد باید خودمان آستین‌ها را بالا بزنیم. باید برنامه‌ای کارکنیم و سرمایه‌گذار جذب نماییم.

وی گفت: مسئله این است که باید جامعه فردا را خودمان بسازیم و یکی از نقاط ضعف ما در شهرستان فرهنگ کار و کارآفرینی است.

خسروی به معضل مواد مخدر در این منطقه هم اشاره کرد و گفت: در مبارزه با مواد مخدر که آسیب‌های جدی به این منطقه زده است، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و انتظامی انجام شود.

nilkooh106 1

nilkooh106 1

nilkooh106 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.