1393-12-11 15:55
2102
0
11295

بند انحرافی صادق‌آباد گالیکش ظرفیت اشتغال‌زایی دارد + تصاویر

فرماندار گالیکش گفت: بند انحرافی روستای صادق‌آباد مرکز بخش لوه این گالیکش ظرفیت اشتغال‌زایی دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی روز گذشته به همراه بخشداران مرکزی و لوه از آخرین وضعیت این بند انحرافی پس از اجرای عملیات لایروبی و پاک‌سازی و جاری شدن آب در آن دیدن کرد.

فرماندار گالیکش، با ایده آل خواندن وضعیت به وجود آمده و جاری شدن حجم زیادی از آب در این بند انحرافی، گفت: با توجه به حجم و ارتفاع آب و موقعیت مکانی این بند انحرافی، می‌توان از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و حتی گردشگری در این مکان استفاده نمود.

دهیار روستای صادق‌آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار به‌منظور پیگیری‌های مجدانه و حضور مداوم در زمان اجرای عملیات لایروبی و خاک‌برداری این بند، گفت: وضعیت به وجود آمده این بند که امروز مشاهده می‌شود در ذهن کمتر کسی هم خطور نمی‌کرد ولی مراجعات و شنیده‌های مردمی نشان از رضایتمندی اهالی دارد و شایسته است در این راستا از همه‌کسانی که در حسن انجام این پروژه به نحوی نقش داشتند، بخصوص مهندس نادری و تیم عملیاتی شرکت راه‌سازی پانیر تشکر و قدردانی نماییم.

بهروز تمکی افزود: با توجه به موقعیت صادق‌آباد و دسترسی راحت مردم به این بند انحرافی و افزایش سطح اشتغال و تولید و در جهت ارتقای فرهنگ گردشگری می‌توان درآمد پایداری برای مردم منطقه ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا بر آنیم تا با جذب مسافران و گردشگران و جذب اعتبار و سرمایه دولتی و یا حمایت از بخش خصوصی؛ منطقه‌ای توریستی و تولیدی نظیر پرورش ماهی و نصب آلاچیق و روشنایی و قایق‌های فانتزی در این بند را ایجاد کنیم.

سید غلامرضا قاضوی نیز گفت: در صورت مراجعه سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال در حاشیه این بند بخشداری نیز در حد توان سرمایه‌گذاران را حمایت خواهد داد.

عبدالغفور امینی رییس شورای روستای صادق‌آباد نیز ضمن تشکر از مسئولین شهرستان گفت: ایجاد و لایروبی این بند قطعاً در آب‌رسانی به مزارع پایین‌دست را تسهیل خواهد کرد که آرزوی چندساله کشاورزان است.

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

bersmbly 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.