1393-12-08 17:05
2911
0
11124
از سوی معاونت پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش گالیکش اعلام شد؛

برنامه‌های هفته‌ی بزرگداشت امور تربیتی و تربیت اسلامی در گالیکش

از سوی معاونت پرورشی و ورزش اداره آموزش‌وپرورش گالیکش، ویژه‌برنامه‌های هفته بزرگداشت امور تربیتی و روز تربیت اسلامی این شهرستان اعلام شد.

به گزارش گلستان ما، رضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بنیان‌گذاران امور تربیتی در کشور به هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و یکی از مهم‌ترین اهداف والا و ارجمند مکتب اسلام را ساختن انسان کامل و رساندن او به قرب الهی دانست.

وی افزود: شهيدان رجايی و باهنر با اتكا به مفاهيم بلند و عميق آيات روح‌بخش قرانی و آرمان‌های حضرت امام (ره) و اهداف ترسیم‌شده‌ی انقلاب اسلامی در همان سال‌های نخست پيروزی انقلاب اسلامی "امور تربيتي" را در آموزش‌وپرورش پایه‌گذاری نمودند و مربيان اين حوزه را سربازان انقلاب ناميدند.

خسروی شهيدان بزرگوار رجايی و باهنر را به‌عنوان معماران هفته تربيت اسلامی نام برد و گفت: انتظار می‌رود با عنايت به نگاه فاخر مقام معظم رهبری نسبت به امور تربيتی و مبانی تعليم و تربيت دينی بتوانيم در این هفته گوشه‌ای از اين انتظارات معظم له را برآورده نماييم.

وی بابیان اینکه نظام تعلیم و تربیت در مجموعه تعالیم اسلام جایگاه خاص و زیربنایی خود را دارد، مربی را محوری‌ترین، کلیدی‌ترین و محبوب‌ترین عضو مدرسه دانست و اظهار کرد: یک مربی تربیتی باید جایگاه واقعی خود را با گفتار، کردار، رفتار و پوشش مناسب به‌عنوان نخستین واصلی‌ترین گام تثبیت و تکریم کرده و با داشتن بهداشت کلمه، مطابق فرمایشات امام علی (ع) نگاهش استوار و نیرویش محکم باشد.

به گفته خسروی در هفته تربیت اسلامی که 8 تا 14 اسفندماه است، آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش برنامه‌های به‌قرار ذیل در بزرگداشت روز امور تربیتی خواهد داشت:

ديدار معاونين و مربيان پرورشی و مشاوران محترم مدارس با امام‌جمعه شهرستان.

تجليل از خانواده‌های معظم شهدای حوزه پرورشی

گراميداشت ياد و خاطره همكاران متوفی حوزه پرورشی

تجليل از پيشكسوتان حوزه پرورشی

تجليل از معاونین و مربيان پرورشی و مشاوران، مربيان قرآني، مراقبين سلامت و دبيران تربیت‌بدنی

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته تربيت اسلامی در سالن شهيد محمدباقر خسروی (10/12/93)

حضور مشاورين محترم در مدارس ابتدايی جهت بررسی و ارائه راهكارهای مشاوره‌ای با توجه به‌روز شمار هفته در روز امور تربيتی و مشاوره تربيتی – فرهنگی دانش آموزان (12/12/93)

شناسايی همكاران پژوهشگر، شاعر، نويسنده و ... در حوزه پرورشی

برگزاری محفل انس با قرآن در مدارس شهرستان در روز امور تربيتی با محوريت قرآن و عترت (13/12/93)

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.