1393-12-07 08:05
1106
0
11066
در جلسه شورای اداری گالیکش مطرح شد؛

فرماندار گالیکش بر برنامه‌ریزی برای پذیرایی از مسافران نوروزی تأکید کرد / 320 نفر به راهیان نور اعزام خواهند شد

فرماندار گالیکش بر برنامه‌ریزی دقیق دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز تأکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، حسن خسروی در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: با توجه قرار گرفتن این شهر در مسیر زائران و مسافران امام هشتم لازم است امکانات لازم برای اقامت شبانه مسافران در این شهرستان فراهم شود.

وی گفت: ادارات میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به همراه شهرداری و دیگر ادارات شهرستانی برای فراهم کردن امکانات اقامتی مسافران همکاری کنند.

فرماندار گالیکش افزود: همه‌ساله تعداد زیادی از زائران امام هشتم (ع) از جاده بین‌المللی تهران، مشهد در حوزه این شهرستان گالیکش می‌گذرد و برخی از مشکلاتی که در سال‌های گذشته در این منطقه وجود داشت باید هر چه زودتر برطرف شود.

عالی‌ترین مقام اجرای گالیکش از مسئولان دستگاه‌های امدادی و درمانی شهرستان نیز خواست برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران آمادگی داشته باشند.

به گفته خسروی، مرکز بهداشت، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز نسبت بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی، اماکن زیارتی و مساجد بین‌راهی و ... برنامه‌ریزی کنند.

320 نفر از گالیکش به راهیان نور اعزام خواهند شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش با اشاره به اهمیت برنامه‌های راهیان نور گفت: راهیان نور سبب می‌شود تا بخشی از اهدافی که ما در مقابله با تهاجم فرهنگی داریم، تداعی شود و با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان جایگاه خویش را بهتر بدانند و قوی‌تر عمل کنند.

سرگرد سید یحیی قاضوی افزود: باید بتوانیم در راستای بازدید افراد از مناطق جنگی، احساس مسئولیت داشته باشیم و با حس تعلق‌خاطر به افرادی که فداکاری بی‌نظیری داشته‌اند نقش این افراد را در جامعه تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس افراد بسیاری به سبب رسیدن به اهداف مقدس جان خویش را برای دین، کشور و وحدت ملی فدا کردند که باید تلاش شود ‌این مهم را در جامعه به‌ویژه برای نسل جوان بیان کنیم و در جامعه به‌عنوان یک ارزش نهادینه شود.

قاضوی با اشاره به اهمیت برگزاری این برنامه‌ها گفت: برگزاری این برنامه‌ها سبب پیوند بین نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب با نسل اول است و همچنین سبب آشنایی اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان با مناطق عملیاتی در طول 8 سال دفاع مقدس‌ و ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: 320 نفر از بسیجیان شهرستان گالیکش در دو مرحله طی روز‌های 17 اسفندماه امسال و یک فروردین‌ماه سال آینده به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد160 نفر از برادران و 120 نفر از خواهران بسیجی هستند و مابقی نیز عوامل اجرایی خواهند بود.

به گفته قاضوی هزینه این اعزام 66 میلیون تومان است و تاکنون 36 میلیون تومان آن توسط بسیجیان شهرستان تأمین‌شده است و هزینه باقی‌مانده آن نیز با مساعدت ادارات و نهادها صورت گیرد.

تاکنون 236 گالیکشی در سامانه رصد ثبت‌نام‌شده‌اند

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گالیکش نیز گفت: با تلاش مسئولان ادارات از ابتدای امسال تاکنون 236 مورد اشتغال در سامانه رصد ایجاد اشتغال، توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ثبت‌شده است.

ایوب هلاکو افزود: اداره بهزیستی 4 نفر، کمیته امداد 169 نفر، اداره صنعت معدن تجارت 12 نفر، اداره میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری 7 نفر، جهاد کشاورزی 35 نفر، منابع طبیعی و آبخیزداری یک نفر و شبکه بهداشت و درمان نیز 8 نفر را در این سامانه ثبت کرده‌اند.

وی تأکید کرد: آخرین زمان ثبت تعهد اشتغال ادارات شهرستان در این سامانه 20 اسفندماه سال جاری است.

به گفته هلاکو از 15 اردیبهشت سال 94 نیز اشتغال ثبت‌شده در این سامانه راستی آزمایی خواهد شد.

jsheshgfish 1

jsheshgfish 1

jsheshgfish 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.