1393-12-02 15:58
2212
0
10817
مسئولین کاری کنند؛

مشکلات جاده منجلو گالیکش سه‌ساله شد/ رانش و تخریب جاده، جان رهگذران را تهدید میکند + تصاویر

دهیار روستای منجلو گفت: روستاییان منجلو از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش سه سال است که در رابطه با تردد از جاده 3 کیلومتری آسفالته این مسیر با خطرات زیادی مواجه هستند.  

به گزارش گلستان ما، عبدالحمید میکانی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در این خصوص گفت: براثر سیلاب‌های فصلی شانه جاده در چندین نقطه و سطح قسمت‌های از این مسیر دچار تخریب و رانش شده است.

tjrmatblshg 1

وی افزود: در طول سه سال گذشته که جاده تخریب‌شده و از طرفی در مسیر پرتگاه‌های خطرناکی قرار دارد حداقل 5 مورد انحراف خودروها از مسیر جاده رخ‌داده و مواردی هم منجر به زخمی شدن افراد گردیده است که روانه بیمارستان شدند.

میکانی خاطرنشان ساخت: همان‌گونه که در مکاتبات با ادارات ذی‌ربط نیز ذکرشده درصورتی‌که سیلاب‌ها از مسیرهای مطمئن هدایت شوند و به بازگشایی پل‌ها این مسیر که مسدود هستند اقدام شود شاهد تخریب این جاده نبوده و نیازی به هزینه هنگفت از بیت‌المال مسلمین نخواهیم بود.

به گفته دهیار روستای منجلو 6 نقطه از این جاده در حال تخریب و نابودی است که مسئولین باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

tjrmatblshg 1

قربان محمد بهمن یار بهره‌بردار سنگ‌شکن دارآباد نیز در این رابطه به نیلکوه گفت: بارها از طریق دهیاری و اعضای شوراهای اسلامی این دو روستای با بخشداری، فرمانداری و اداره راه مکاتباتی انجام داده‌ایم تا مانع از تخریب این جاده شوند اما هیچ‌گونه اقدامی صورت نگرفته است.

بهمن یار افزود: روزانه 10 کامیون ماسه از این جاده تردد می‌کنند اما با توجه به خرابی راه و نداشتن علائم رانندگی مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد می‌شود.

لازم به ذکر است که روستای کوهستانی منجلو از بخش لوه شهرستان گالیکش با 205 نفر جمعیت در قالب 51 خانوار تا جاده اصلی و بین‌المللی با روستای دارآباد 3 کیلومتر و تا مرکز شهرستان گالیکش 25 کیلومتر فاصله دارد.

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

پلهایی که مسدود شده است و نمی توانند سیلاب را هدایت کنند

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

دهانه پلهایی که مسدود شده است

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

tjrmatblshg 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.