1393-11-14 19:56
1706
0
9880

فرماندار کلاله بالاخره آستین بالا زد ! / برزگر: به قول خود در قبال مردم عمل می کنیم

فرماندار بومی و جوان شهرستان کلاله بالاخره آستین بالا زد تا به قول های خود در قبال مردم کلاله عمل کند، قول هایی که یک نماینده طی چهار سال فعالیت خود عملی نکرد.

به گزارش گلستان ما، نصرت برزگر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه در حال حاضر 2 موضوع برقراری  پروازهای فرودگاه کلاله و تکمیل فاز دوم بیمارستان را بصورت جدی دنبال می کنیم، گفت: بزودی عملیات اجرایی تکمیل فاز دوم بیمارستان این شهرستان آغاز می شود.

وی افزود: برای اجرای فاز دوم بیمارستان بین 9 الی 11 میلیارد تومان بودجه پیش بینی شده که با برآوردی که انجام دادیم هزینه ها را به 5 میلیارد تومان و با همان کیفیت 11 میلیارد تومان تقلیل دادیم.

برزگر اظهار کرد: نماینده و خیرین شهرستان هر یک قول تامین 1 میلیارد تومان را داده اند و فرمانداری کلاله نیز در صورت کسری بودجه، نزدیک به 4 میلیارد تومان را از منابع دیگر تامین خواهد کرد.

فرماندار کلاله در خصوص چگونگی صرفه جویی در هزینه های ساخت را این چنین گفت و افزود: از آنجایی که این بیمارستان به بیماران سه شهرستان کلاله، گالیکش و مراوه تپه خدمات رسانی می کند، ساخت و تکمیل آن نیز کمک و مساعدت همین مردم را می طلبد بطوریکه امکان این وجود دارد که به جای استفاده از پیمانکار از مردم این شهرستانها که در زمینه های مختلف بنایی، برق کشی و ... تخصص دارند کمک بگیریم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تکمیل این بیمارستان را،خود بر عهده گرفته ایم، پیش شرط هایی نیز تعیین شده است و آن هم این است که تمامی کادر پزشکی و پرستاری و نیروهای مورد نیاز دیگر این بیمارستان بومی شهرستان کلاله باشند و در این خصوص به توافق رسیده ایم.

فرماندار کلاله گفت: همانطور که می دانید قرار بود فاز دوم این بیمارستان تا پایان سال 94 به بهره برداری برسد.ولی ما تلاش می کنیم این امر در شهریور ماه سال 94 و در هفته دولت انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.