1393-11-08 15:59
2303
0
9559
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله:

80 تن کمپوست قارچ در کلاله توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان کلاله از توزیع 80 تن کمپوست قارچ طی 5 مرحله در شهرستان کلاله خبر داد .

به گزارش گلستان ما، کریم یوسف زاده در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه استقبال مردم برای ورود به عرصه کاشت قارچ افزایش یافته است، گفت: با توجه به افزایش شمار متقاضیان کاشت قارچ در شهرستان کلاله، توانستیم طی 5 مرحله 80 تن کامپوست قارچ در بین متقاضیان توزیع کنیم.

وی افزود: همانطور که در گذشته گفتیم، به دنبال بازار هدف برای این محصول غذایی هستیم و امروز این امر محقق شد و با رایزنی های انجام شده با اصناف و بازاریان، بازار هدف مشخص شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه کلاله در خصوص بازار هدف این محصول بیشتر گفت و اظهار کرد: از این پس کشاورزان برای فروش محصولات خود با مشکلات عدیده ای روبرو نخواهند بود و آنها می توانند محصولات خود را در بازارهای کلاله و گنبد بصورت چهره به چهره بسته بندی و عرضه کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: برای اینکه متقاضیان ورود به این عرصه بتوانند کاشت، داشت و برداشت خوبی در این زمینه داشته باشند، آموزش های لازم را در سطوح مختلف فرا گرفته اند.

یوسف زاده تاکید کرد: کاشت قارچ باعث اشتغالزایی مستقیم چند نفر می شود و با توجه به سوددهی مناسب آن می توان به این فعالیت به عنوان یک شغل ثابت نگریست.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.