1393-09-25 17:21
3018
0
7322

2 کشته و 25 مجروح حاصل بی توجهی به منطقه حادثه خیز کلاله!

از ابتدای سال جاری تاکنون، عدم توجه به یک منطقه حادثه خیز در شهرستان کلاله، باعث بروز حوادث جبران ناپذیری شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، دکتر ساورعلیا رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله در کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان از کشته شدن 2 نفر در تصادفات مسیر کلاله به دوراهی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، به علت ایمن نبودن مسیر روستای حاج علی اسلامی تا جایگاه سی ان جی شهرداری، شاهد تصادفات زیادی بودیم که در پی آن 2 نفر جان خود را ازدست دادند و 25 نفر مجروح شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاله افزود: 25 نفر مجروحی بصورت سرپایی درمان شدند و علاوه بر تعداد یاد شده، 4 نفر دیگر به علت وخامت جراحات، مستقیما به بیمارستان انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

به گزارش کلاله خبر، با توجه به وجود مسیر فرعی به اصلی روستای حاج علی اسلامی و همچنین ورود ناگهانی خودروها از جایگاه سی ان جی به جاده اصلی، و عدم وجود تجهیزات ایمن سازی جاده، احتمال بروز حوادث رانندگی افزایش می یابد.

گفتنی است در دوره فرمانداری محمد تقی قزلسفلی در راستای معضلات یاد شده و پاره ی دیگری از مشکلات جلسه ای در فرمانداری کلاله تشکیل شد و به خواسته رئیس اداره راه و شهرسازی به این دلیل که امکان اینکه در این جلسه تصمیماتی غیر قابل اجرا، اتخاذ شود از ورود خبرنگاران دعوت شده به این جلسه، جلوگیری شد. 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.