1393-09-24 19:03
1957
0
7279

بیمارستان کلاله نیازمند تخت ICU است / 156 مادر باردار کلاله در مناطق صعب العبورهستند

فرماندار کلاله گفت: با توجه به وسعت ارائه خدمات بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله این بیمارستان نیازمند تخت های آی سی یو(ICU) می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، نصرت برزگر در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کلاله با مطرح کردن این موضوع، افزود: حضور تعدادی از متخصصان قلب و عروق، داخلی، زنان و غیره در کلینیک تخصصی بیمارستان کلاله مشکلات فراوانی از مردم کلاله ، مراوه تپه و جمع کثیری از بیماران شهرستان گالیکش را مرتفع کرده است.

فرماندار کلاله افزود: خوشبختانه با وجود چند متخصص قلب و عروق بیماران قلبی در تخت های سی سی یو (CCU) این بیمارستان درمان می شوند اما عدم وجود امکانت برای حادثه دیدگان مغزی مشکلات عدیده ای در این بیمارستان بوجود آروده است، لذا باید به دنبال استقرار امکانات آی سی یو در این بیمارستان بود.

156 مادر باردار کلاله در مناطق صعب العبور زندگی می کنند

علی ساورعلیا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله نیز در گفتگویی با بیان اینکه 156 مادر بادار کلاله ای در مناطق صعب العبور زندگی می کنند، گفت: این مادران از ابتدای باداری تحت مراقبت های ویژه این مرکز قرار گرفته اند.

وی افزود: در 53 خانه بهداشت و 11 مرکز بهداشتی درمانی شهرستان کلاله به 1814 مادر باردار خدمات بهداشتی درمانی رایگان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: از 1814 مادر تحت مراقبت، 1325 مادر باردار در روستا ها و 489 مادر باردار نیز در شهر کلاله زندگی می کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.