1393-09-17 12:36
2132
0
6951

رد رشوه 14ميليونی توسط ماموران انتظامی کلاله

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي گلستان از رد 14 ميليون ريال رشوه توسط ماموران وظيفه شناس انتظامي شهرستان كلاله خبر داد.

به گزارش گلستان ما ، سرهنگ "حسن مفخمي شهرستاني" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: طي دو عمليات پليسي جداگانه متهمان در دام پليس كلاله گرفتار شده بودند كه براي تطميع مأموران و رهايي از قانون در مجموع 14 ميليون ريال رشوه مطرح کردند.

به گفته وي، با صحت عمل ماموران ، متهمان براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ شهرستاني ادامه داد: در يكي از اين دو عمليات ماموران هنگام گشت‌زني در شهرستان كلاله به يك دستگاه پرايد مشكوك شده كه در بازرسي از اين خودرو مقاديري ترياك كشف کردند.

رييس بازرسي فرماندهي انتظامي گلستان خاطرنشان كرد: متهمان براي فرار از قانون مبلغ 9 ميليون ريال پيشنهاد رشوه را به ماموران مطرح كرده كه توسط ماموران رد و موضوع صورتجلسه شد.

سرهنگ شهرستاني تاكيد كرد: در عملياتي ديگر نيز ماموران اين شهرستان در هنگام گشت‌زني به يك دستگاه موتورسيكلت در يكي از روستاهاي شهرستان مشكوك شدند كه در بازرسي از راكب موتورسيكلت 165 گرم مواد مخدر را كشف كردند.

وي با بيان اينکه حين انتقال متهم و وسيله نقيله وي به كلانتري ، راكب جهت رهايي از قانون مبلغ 5 ميليون ريال به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد کرد، افزود: مأموران وظيفه شناس و صحيح العمل شهرستان كلاله ضمن رد رشوه و انجام صورتجلسه متهم را با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي کردند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.