1393-09-11 16:17
2420
0
6646
معاون رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله :

آمریکا در مقابل ملت ایران به زانو درآمده است/ به وعده های خود در قبال مردم کلاله عمل می کنیم

معاون توسعه روستایی رئیس جمهور با بررسی مشکلات شهرستان کلاله از بررسی این معضلات در جلسه شورای اداری استانداری گلستان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، سید ابوالفضل رضوی در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفعیت های بالقوه زیادی است، گفت: باید تلاش کنیم تا این ظرفیت ها را به ظرفیت های بالفعل تبدیل کنیم.

وی افزود: مشکلات و معضلات این شهرستان از زبان مردم و همچنین مسئولین کلاله بیان شد و برای ارائه به ریاست جمهوری جمع بندی های لازم انجام گرفت و این مشکلات در جلسه شورای اداری استانداری گلستان به حضور رئیس جمهور ارائه می شود.

رضوی در ادامه سخنان خود اشاره ای به محرومیت های این شهرستان داشت و گفت: مشکل اساسی این شهرستان، مشکل اشتغال است و این موضوع باعث مشکلات اقتصادی زیاد مردم این منطقه شده است.

همچنین وی با اشاره به مشکلات فرودگاه، بیمارستان و کمربندی این شهرستان، از ارسال رونوشت بررسی این مشکلات در جلسه شورای اداری استانداری گلستان برای فرماندار و امام جمعه کلاله خبر داد.

نماینده دولت در کلاله، با تاکید بر نقش بسزای مردم در آبادانی یک کشور، گفت: دولت در نظر دارد در راستای اقتصاد مقاومتی مردم را به تشکیل شرکت های تعاونی تشویق کند و دخیل کردن مردم در فعالیت های اقتصادی، خود باعث اشتغالزایی و گام برداشتن در راستای اقتصاد مقاومتی است.

رضوی با پرداختن به موضوعات هسته ای ایران، افزود: اگر امروز آمریکا در مقابل نظام جمهوری اسلامی به زانو درآمده است، بخاطر مردم همیشه در صحنه این نظام است و در حقیقت آمریکا در مقابل ملت ایران به زانو درآمده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.