1393-09-10 21:01
3451
0
6609
با حضور معاون توسعه روستایی معاون اول رئیس جمهور در کلاله ؛

سفر دولت تدبیر و امید به گلستان رسما افتتاح شد + تصاویر

عصر روز گذشته ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور با حضور در کلاله سفر هیئت دولت به استان گلستان را رسما افتتاح کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر ؛ ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور عصر روز دوشنبه 10 آذر ماه در ابتدای ورود خود به شهرستان کلاله ابتدا با شهدای این شهرستان تجدید میثاق و بعد از آن از بیمارستان ، فرودگاه و مسکن مهر این شهرستان نیز بازدید کرد و قرار شد مشکلات موجود این شهرستان ، جهت بررسی در جلسه هیات دولت در استانداری گلستان مطرح شود .

ابوالفضل رضوی در گفتگویی با بیان اینکه وضعیت زندگی روستاییان و عشایر مطلوب نیست ، اظهار کرد: در بازه زمانی خاصی روستاییان فراموش شدند و این فراموشی یاعث بروز بسیاری از مشکلات برای روستاییان شده است .

وی با اشاره به برخی از ویژگی های برجسته شهرستان کلاله افزود: این شهرستان دارای موقعیت جغرافیایی و خاک مناسب برای کشاورزی است و نزدیک به به 70 درصد جمعیت شهرستان کلاله را روستاییان و عشایر تشکیل می دهند .

رضوی به تشریح برنامه های خود در این شهرستان و استان پرداخت و گفت : ابتدا با مردم این شهرستان دیدار عمومی خواهیم داشت و در وهله بعدی مشکلات این مردم در شورای اداری این شهرستان مطرح خواهد شد و با توجه به مشکلات موجود ، در این جلسه طرح توسعه توانمندی های دولت تدبیر و امید جهت مرتفع شدن مشکلات روستاییان به مسئولین این شهرستان بازگو می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور در ادامه سخنان خود اذعان کرد: 29 درصد جمعیت کشور ، 48 درصد جمعیت گلستان ، بیش از 70 درصد جمعیت شهرستان کلاله و 86 درصد جمعیت شهرستان مراوه تپه را روستاییان و عشایر غیور تشکیل می دهد و این میزان جمعیت توجه مسئولین را می طلبد.

رضوی یادآور شد: روستاییان با حضور 90 درصدی خود در پای انتخابات ، نشان دادند که از هوشیاری سیاسی برخوردارند و دولت تدبیر و امید در نظر دارد با طرح توسعه توانمندی روستاها مردم را در زمینه های اجنماعی ، فرهنگی و اجتماعی نیز مشارکت دهد.

وی افزود: از بین اهداف یاد شده، پیشرفت اقتصادی مردم روستا از اهمیت بسزایی برخودار است و دولت در نظر داد تا مردم را برای شرکت در زمینه های اقتصادی تشویق کند و در این زمینه برای تشکیل شرکت توسط روستاییان به آنها تسهیلات با کارمزد 4 درصد و به مدت 10 سال داده می شود.

وی در پایان گفت: دولت به سرمایه گذاران و توسعه طلبان شهرنشین زیر 20 هزار نفر نیز تسهیلات با کارمزد 12 درصد 10 ساله می دهد.

تصاویر تجدید میثاق با شهدای شهرستان کلاله

تصاویر مربوط به بازدید از بیمارستان کلاله

تصویر مربوط به بازدید از فرودگاه کلاله

تصاویر مربوط به بازدید مسکن مهر کلاله

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.