1398-05-02 13:03
1239
0
64605
اثبات ادعاهای یک سایت خبری؛

پیمانکار سابق شهرداری کلاله پشت پرده شرکت جدید + سند

یکی از بستگان پیمانکار سابق شهرداری کلاله رئیس هیات مدیره شرکت همراهان پردیس گلستان که در سال 95 به ثبت رسیده است، می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حواشی شرکت پیمانکاری سابق شهرداری کلاله باعث این شد که این شرکت از حضور در مناقصه شهرداری کلاله محروم شود.

یکی از احتمالاتی که توسط رئیس شورای شهر کلاله نیز تایید شد؛ این بود که شاید پیمانکاران گذشته با ثبت شرکتی جدید یا در پشت پرده شرکتی دیگر در مناقصه شرکت کنند.

اما طی هفته جاری و در روزهای اخیر، نامه دو پیمانکار که در مناقصه شرکت کرده بودند، توسط شهرداری کلاله باز شد که یکی از شرکت ها، همراهان پردیس گلستان با مدیر عاملی جواد کریمی بود.

ارتباط نزدیک پیمانکار قبلی با جواد کریمی و وجود دو شرکت در یک ساختمان و با یک کدپستی(از نظر قانون نباید دو شرکت در یک ساختمان و یک کد پستی باشند) باعث برخی شبهات در خصوص شرکت یاد شده، شد.

اما پس از طرح شبهات در اخبار گذشته این سایت، کانال تلگرامی شهرستان کلاله مدعی جابجایی یکی از شرکت های پیمانکاری به جنب پارک امام حسین(ع) شد(گویا کد پستی یکسان دو شرکت مشکل ساز می شد).

با پیگیری های این سایت، و با جستجوی شرکت پیمانکاری "همراهان پردیس گلستان" در سایت روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، به حقایقی پی بردیم که بازگو کردن آن خارج از لطف نیست.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

kalalekhabar ir 3

این شرکت در سال 95 با مدیرعاملی و عضو هیات مدیره جوادکریمی، رئیس هیات مدیره خانم سکینه میردلیر و نائب رئیسی حمید توکلی(یکی از نیروهای شرکتی) با حق امضای جواد کریمی و سکینه میردلیر ثبت شده است.

حمید توکلی که بیشتر به عنوان نماینده کارگران شناخته می شود، شخصی است که در تماس این سایت و با طرح این سوال که چرا شما به عنوان نماینده کارگران در خصوص اجحاف در حق آنها از کارگران حمایت نمی کنید؟؛ خود را نماینده شرکت معرفی کرد.

اما جالب است گریزی به مناقصه شهرداری کلاله و مبلغ اعلام شده از سوی شرکت ها داشته باشیم که در آن شرکت پودینه با اعلام 239 میلیون تومان و شرکت همراهان پردیس گلستان با اعلام 193 میلیون و 500 هزار تومان در مناقصه شرکت کردند.

اما نکته قابل توجه در مبلغ 193 میلیون و 500 هزار تومانی شرکت یاد شده این است که با استفاده از ماده 18 شهرداری ها و با افزایش 25 درصدی آن از سوی شهردار، این مبلغ به 238 میلیون و 500 هزار تومان می رسد و شرکت همراهان پردیس با 500 هزار تومان کمتر از شرکت دیگر، باز هم برنده مناقصه می شود.

اما گویا شرکت دیگر با کاهش 10 درصدی مبلغ اعلامی خود این مبلغ را به 212 میلیون و 500 هزار تومان می رساند.


بیشتر بخوانید:

1- شهرداری و شورای شهر کلاله با رسانه و کارگران صادق نبود/ اولویت عضو شورا مردم یا فامیل اخراجی از جایگاه CNG است؟شهرداری و شورای شهر با بکارگیر 10 نفر، حقوق کارگران را سرشکن کرد+ اسامی 10 نیروی نورچشمی و فیلم

2- دو عضو شورای کلاله به حمایت از کارگران به پا خواستند/ شرکت پیمانکار شهرداری: کلاله خبر اهداف مغرضانه دارد

3- با کوچکترین انتقاد، بحث قومیت اعضای شورا به میان می آید/ رضایت مردم مهم است یا 10 کارگر؟/ شورای دوره قبل تسهیلات رفاهی کارکنان را 110 درصد و اضافه کاری را 70 درصد رد کرده بود

4- تحت فشار گذاشتن کارگران با حذف بندحمایتی قرارداد/ پیمانکار قبلی در کمین پیروزی در مناقصه/ بکارگیری 5 نیروی فامیلی در شهرداری کلاله

5-وقتی مدافع کارگران شهرداری کلاله، متهم به مغرض می شود+ سند

6- سوء مدیریت در حفظ بیت المال در شهرداری کلاله/ پول مردم و بیت المال در کف شهر+ تصاویر

7- سنبه پرزور پیمانکار شهرداری کلاله مردم را هم در تیررس خود قرار داده است+ تصاویر

8- سندی که براساس آن اداره کار کلاله می‌تواند مجوز شرکت پردیس را باطل کند

9- سنبه پر زور پیمانکار بر سر کارگر بی دفاع؟/ کارگر جابجا شد/شهردار حواشی را به جان می خرد؟

10- مناقصه روز گذشته شهرداری کلاله با شکست روبرو شد/ همیار شرکت پردیس هم رونمایی شد+ جزئیات

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.