1398-05-01 15:59
796
0
64585
رئیس بنیاد شهید شهرستان کلاله:

یاد و خاطره شهدا باید محور فعالیت جهادی مدیران قرار گیرد

رئیس بنیاد شهید شهرستان کلاله گفت: جانبازان بزرگوار ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی را معنایی دیگر بخشیدند و امروز، یاد و خاطره شهدا باید محور فعالیت جهادی مدیران قرار گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، ثارالله پور حسینی، با حضور سرزده در منزل «محمد کلانتری» جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس در فضایی صمیمی با این جانباز سرافراز و خانواده‌اش دیدار و از آنان دلجویی به عمل آورد.

رئیس بنیاد کلاله در این دیدار با تجلیل از صبر و فداکاری همسران جانبازان، اظهار داشت: ثبات امنیت، آزادگی و عظمت امروز کشور مرهون فداکاری و جان‌فشانی‌های ایثارگران و خانواده آن‌هاست و ملت ایران به‌خوبی به عظمت کار آن بزرگواران آگاهی دارند.

پور حسینی بر اهمیت دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تأکید کرد و گفت: یاد و خاطره شهدا باید محور فعالیت جهادی مدیران قرار گیرد و مسئولان باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمام تلاش خویش را به‌کارگیرند.

محمد کلانتری در 9 آذرماه سال 1333 در شهرستان کلاله دیده به جهان گشود و در آذر سال 1366 در منطقه شهابیه براثر ترکش از ناحیه کمر به درجه جانبازی نائل گشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.