1398-03-09 17:02
961
0
63579
فرمانده سپاه کلاله:

مسلمانان پایان رژیم اشغالگر اسرائیل را رقم می زنند/ معامله قرن، باج سران عرب به آمریکا و اسرائیل است

فرمانده سپاه شهرستان کلاله گفت: با توجه به منزوی شدن اسرائیل در جهان و کاهش نفوذ آن، ان شالله با همت مسلمانان، پایان رژیم اشغالگر اسرائیل رقم خواهد خورد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار محمود بیات در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: با توجه به تحولات سیاسی و شکست های پی در پی اسرائیل از جبهه های مقاومت در لبنان و فلسطین، پیش بینی می شود که بزودی و در سال های آتی شاهد پایان نفوذ اسرئیل در جهان خواهیم بود.

وی افزود: آن زمان که جبهه های مقاومت و مردم فلسطین با سنگ به جنگ رژیم اسغالگر و کودککش اسرائیل می رفتند، گذشت و الان پاسخ موشک، موشک است و این ادعای ما در جنگ 48 ساعته که اسرائیل مجبور به پذیرش شکست آن شد، ثابت گردید.

فرمانده سپاه شهرستان کلاله تاکید کرد: معامله قرن که اساس آن توسط آمریکا و اسرائیل تنظیم شده و برخی از سران عرب نیز از آن حمایت می کنند، ننگی برای این سران است که مدعی مسلمانی دارند؛ ولی در عمل خلاف کلام خدا در قران، عمل می کنند و در راستای باج دهی به اسرائیل و آمریکا از این معامله حمایت می کنند.

سرهنگ بیات گفت: تمام این اقدامات از سوی ترامپ و سران عرب در جهت تثبیت جایگاه اسرائیل در سرزمین های اشغالی است که نتیجه آن نابودی اسلام، نماد و نشانه های آن در فلسطین(توسط اسرائیل) خواهد بود.

وی با بیان اینکه مسلمانان می توانند با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت حداقلی خود را از فلسطین اعلام کنند؛ خواستار حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.