1398-02-19 15:59
1120
0
63115
گزارش؛

تلاش های فرمانداری کلاله زیر آب رفت/ چشم انتظاری هزاران روستایی و کشاورز به تصمیم امورآب/ امور آب گلستان دغدغه مردمی داشته باشد

با وجود اینکه فرمانداری کلاله وظیفه خود را در قبال مردم و کشاورزان ادا کرد، عدم مدیریت جریان خروجی آب سد بوستان باعث زیر آب رفتن مجدد پل صوفی شیخ داز شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، پس از 45 روز و با همت مسئولین محلی و فرمانداری کلاله، پل صوفی شیخ داز بازسازی و لایروبی شد.

در این عملیات بزرگترین لوله های بتنی موجود، در پل یاد شده کارگذاشته شد و با رسانه ای شدن این موضوع، این مهم باعث خرسندی کشاورزان و مردم چندین روستا که از این محور برای تردد استفاده می کنند، شد.

اما عدم مدیریت جریان آب خروجی سد بوستان باعث زیر آب رفتن سازه پل شد و امیدهای کشاورزان و مردم روستاها با زحمت های فرمانداری کلاله و مسئولین، زیر آب رفت.

با توجه به گفته های فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه، این پل مربوط به امور آب می باشد؛ اما جای این سوال پیش می آید که چرا با وجود اینکه فرمانداری و اداره راه اقدام به لایروبی و ترمیم پل کرد، برای جلوگیری از زیر آب رفتن مجدد پل مدیریت لازم انجام نشد؟.

با وجود اینکه هزاران نفر از روستاییان و کشاورزان برای تردد از این محور استفاده می کنند و این اتفاق باعث نارضایتی آنها شده است، چرا از سوی اداره کل متولی هیچگونه اقدام عملی یا مدیریتی در این خصوص انجام نگرفته، مگر جز این است که وجود جایگاه مسئولین منوط به وجود مردم و خدمت به آنها است؟.

می طلبد مسئولین مربوطه دغدغه مردمی داشته باشند و با تسریع در ساخت این پل، حتی شده در فصل برداشت محصول و با جلوگیری از طی کردن 30 کیلومتر مسافت(توسط مردم روستاها با استفاده از محورهای دیگر)، به کمک مردم بیایند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.