1398-02-02 06:22
2107
0
62714
پس از ۱۲ روز؛

جنازه نوجوان غرق شده کلاله‎ای توسط مربی پرورش اسب پیدا شد + تصاویر و فیلم

گرگانرود پس ۱۲ روز، جنازه نوجوان کلاله ای را به خانواده اش پس داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، فرشاد اشورزاده یکی از ۳ نوجوانی بود که برای شنا، دل را به کرگانرود زد، دلی که جز اسارت آب، راهی دیگر پیدا نکرد و این نوجوان تسلیم آب شد.

تلاش ها برای پیدا کردن جنازه این نوجوان از همان ساعات اولیه آغاز شد و در روز اول اثری از پیکر فرشاد نبود، روزها می گذشت و با توجه به وسعت و عمق سد بوستان، امیدها برای پیدا کردن جنازه وی کمتر و کمتر می شد.

تیم های مختلف جستجو به محل غرق شدن این نوجوان آمدند و تا ۱۱ روز به نتیجه نرسیدند و ناامیدانه جستجو ادامه داشت تا اینکه روز یکشنبه، خلیل قلی دهنه رئیس جمعیت هلال احمر کلاله از پیدا شدن جنازه فرشاد خبر داد.

وی افزود: حنازه این نوجوان به پزشکی قانونی تحویل می شود تا پس از طی مراحل قانونی جهت تشییع و تدفین در اختیار خانواده داغدار قرار گیرد.

Ashourzadeh

به گزارش راه اترک: یک مربی و پرورش دهنده اسب پیکر بیجان فرشاد عاشورزاده را پیدا می کند.

tajizadeh

عثمان تاجی زاده مربی پرورش اسب اصیل ترکمن ساکن روستای تمر قره قوزی می باشد.

شرح ماجرای پیدا کردن پیکر عاشورزاده:

تاجی زاده می گوید که در کنار اسب هایش که بوده و از بالا وقتی لحظه ای نگاهش به رودخانه می افتد، حرکت چیزی مانند انسان را در رودخانه احساس می کند و چون از چندین روز پیش هم نگران وضعیت نوجوان غرق شده بوده، بی درنگ به اتفاق همراهان خود بطرف رودخانه سرازیر شده و هنگاهی که یقین پیدا می کنند که چیزی که روی آب دیده، جسد می باشد ولی بدلیل عمق زیاد آب در حاشیه رودخانه به تعقیب وی می پردازند و وقتی جسد به کم عمق ترین جای رودخانه می رسد، با وارد شدن به داخل رودخانه جسد را بیرون می کشند و به نیروهای امدادی خبر می دهد.

روستای صوفیان در شهرستان کلاله قرار دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.