1397-10-17 15:03
1235
0
60178
وقتی یک بتن ریز بی سیاست فرمانداران را در منگنه قرار می دهد؛

اعتراف تلخ فرماندار در خصوص بخشدار مرکزی کلاله/ گزینه اصلی بخشداری کلاله مشخص شد + فیلم

وقتی یکی از اعضای تحریریه سایت کلاله خبر سخن از بخشداری مرکزی کلاله به میان آورد، با اعتراف تلخ فرماندار کلاله روبرو شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، موضوع نداشتن بخشدار بخش مرکزی شهرستان کلاله یکی از معضلاتی است که بیش از یک سال، مردم، شوراها و دهیاریهای این بخش با آن دست و پنجه نرم می کنند.

با استعفای بخشدار مرکزی این شهرستان در سال 96، عملا دیگر شخصی برای دفاع از روستاهای این بخش در استان و جذب اعتبارات نبود و به تبع آن این روستاها در حوزه های مختلف متضرر شدند و این روند برای سال 98 نیز ادامه خواهد داشت و عامل اصلی(بتن ریز بی سیاست(کسانی که سیاست را با هم زدن ماسه و سیمان اشتباه گرفته اند) این اتفاق باید جوابگوی مردم این بخش باشد.

با مطرح شدن موضوع بخشدار نداشتن شهر کلاله از سوی یکی از اعضای تحریریه سایت کلاله خبر در جلسه مشترک فرماندار کلاله با رسانه ها، فرماندار کلاله اعتراف تلخی در خصوص بخشداری کلاله کرد.

اما براساس شنیده ها از برخی از منابع، پیری یکی از گزینه های بخشداری بخش مرکزی کلاله در حال سیر مراحل پایانی بخشدار شدن خود است و به احتمال زیاد وی نسبت به قائم مقام شانس بیشتری برای بخشدار شدن دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.