1397-10-13 16:56
637
0
60094
فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه:

شهرک صنعتی کلاله با مساحت ۱۰۰ هکتار در بخش پیشکمر ایجاد می شود + تصاویر

فرماندار کلاله گفت: شهرک صنعتی جدید شهرستان کلاله در بخش پیشکمر با مساحت ۵۰۰ هکتار و با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیون تومان ایجاد می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در این نشست خبری با اصحاب رسانه و مدیران کانال های تلگرامی اظهار داشت: شهرک صنعتی کلاله به مساحت ۱۰۰ هکتار در بخش پیشکمر ایجاد می شود.

وی افزود: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه برای شروع کار این شهرک صنعتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار کلاله در ادامه در پاسخ به سوالات فعالین فضای مجازی اظهار داشت: در سال جاری؛ ۱۵ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی روستایی پرداخت شده که به همین میزان پرونده تشکیل و در سیر پرداخت تسهیلات هستیم.

نماینده عالی دولت به شرایط گرانی موجود در جامعه هم اشاره کرد و گفت: به نظر بنده تاثیر گذاری قانون فعلی؛ در مبارزه با برخی تخلفات خیلی موثر نیست و باید کار اساسی کرد.

حمیدی با اشاره به دستورالعمل جدید صنعت معدن و تجارت گفت: ۲۰ درصد تولید مرغ ۳۶ واحد فعال‌ مرغداری شهرستان، در حوزه کلاله با قیمت هر کیلو "۱۱۴۰۰ "تومان  توزیع خواهد شد؛ که این روند از امروز شروع شده است.

مدیر ارشد اجرایی شهرستان از فرودگاه هم گفت و تصریح کرد: تلاش می کنیم فرودگاه را برای مسیرهای متنوع فعال کنیم و بستر نشست و برخاست "هواپیمای باری" را در کلاله فراهم کنیم.

حمیدی در پایان گفت: رسانه در جامعه امروز چشم بینای مردم است؛ پس به ما کمک کنید تا بهتر کار کنیم‌ و خدمت بهتری به مردم ارائه دهیم.

Farmandar ashabresaneh

انتهی پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.