1397-09-30 09:18
638
0
59717
توسط مجمع خیرین کلاله:

ساختمان پزشک قانونی کلاله تکمیل شد

ساختمان پزشک قانونی شهرستان کلاله پس از تکمیل ساختمان آن توسط مجمع خیرین شهرستان کلاله، آماده تحویل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، یکی از معضلاتی که شهرستان کلاله با آن دست و پنجه نرم می کرد، استیجاری بودن ساختمان پزشک قانونی و عدم پذیرش شبانه روزی جسد توسط این مرکز بود.

با پیگیری نصرت برزگر فرماندار سابق، حاجی روحی خیر شهرستان و آخوند آدینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر کلاله و با موافقت دکتر شجاعی رئیس پزشک قانونی کشور، ساخت ساختمان این مرکز در کلاله با مسئولیت مجمع خیرین شهرستان کلاله آغاز شد(زمین این ساختمان توسط راه و شهرسازی واگذار شد).

shojaee

shojaee1

در جلسه مشترک بین اعضای یاد شده و مدیرکل پزشک قانونی استان گلستان در تهران، مشکل عدم پذیرش جسد بصورت شبانه روزی نیز مطرح شد و دکتر شجاعی قول مساعد برای مرتفع شدن این مشکل را داد و برای اسکان دکتر پزشک قانونی در کلاله، ساخت طبقه دوم(عملیات ساخت بزودی شروع می شود) نیز با همکاری پزشک قانونی بر عهده مجمع خیرین قرار داده شد.

پس از تکمیل این ساختمان روز گذشته ساختمان پزشک قانونی این شهرستان آماده تحویل شد.

در پایان می طلبد از نصرت برزگر فرماندار سابق، حاجی روحی خیر شهرستان، آخوند ادینه امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر و محمد حمیدی فرماندار کلاله دکتر زارعی مدیرکل پزشک قانونی گلستان و دکتر مفیدی معاون مدیرکل پزشک قانونی گلستان در جهت پیگیری های لازم برای مرتفع کردن مشکل مردم شهرستان کلاله تشکر و قدردانی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.