1397-09-15 10:06
759
0
59312
پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شد؛

کشف 436 کیسه آرد مشکوک به توزیع غیرمجاز در کلاله

با شناسایی و اعلام سربازان گمنام امام زمان(عج) یک انبار مشکوک به توزیع آرد غیرمجاز در شهرستان کلاله کشف و با دستور و هماهنگی با دادستان کلاله ضبط شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، بنا به گزارش و شناسایی سربازان گمنام امام زمان(عج) روز گذشته یک انبار آرد مشکوک به توزیع غیر مجاز آرد در شهرستان کلاله کشف شد.

در این راستا هماهنگی های لازم با دستگاه های نظارتی ذیربط انجام شده بود، ولی ممانعت افراد حاضر نسبت به بازرسی از انبار باعث ورود دادستان شهرستان به موضوع و بررسی و در نهایت پلمپ انبار یاد شده، شد.

انبار مشکوک توزیع غیر مجاز آرد در کلاله، کشف و پلمپ شد

علی خانی دادستان کلاله در گفتگویی اظهار داشت: با بررسی های انجام شده توسط مسئولین شهرستان کلاله، یک انبار مشکوک توزیع غیر مجاز آرد در کلاله کشف و انبار نیز پلمپ شد.

وی افزود: در ابتدا افراد حاضر در این انبار نسبت به ورود مسئولین و نیروهای انتظامی ممانعت به عمل می آوردند که با حکم دادستانی این امر محقق شد.
دادستان کلاله در پایان گفت: در این انبار تعداد ۴۳۶ کیسه آرد کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ اخیرا نیز با هماهنگی لازم بین مسئولین ذیربط، سربازان گمنام امام زمان(عج)، فرمانداری و نیروی انتظامی شهرستان کلاله، بیش از 48 تن کود مشکوک به قاچاق و تقلبی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

شهرستان کلاله در شرق استان گلستان قرار دارد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.