1397-09-04 09:47
972
0
59062
بسیجی کارآفرین کلاله ای برای بیش از 10 نفر اشتغال ایجاد کرد:

با دو چرخ خیاطی شروع کردم/ پول ساخت خانه ام را صرف ساخت کارگاه کردم

بسیجی کار آفرین گفت: با دو چرخ خیاطی شروع به کار کردم و با هزینه‌ی پول ساخت خانه ام برای ایجاد کارگاه تولیدی، زمینه اشتغال برای بیش از 10 نفر ایجاد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، زینب احمدی فرمانده پایگاه بسیج روستای ابوذر شهرستان کلاله در گفتگویی اظهار داشت: خیاطی را از 20 سالگی و با دو چرخ خیاطی شروع کردم و براساس فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر "هر خانه، یک کارخانه" فعالیت خود را در این زمینه توسعه دادم.

وی افزود: با تشویق مجموعه بسیج و حمایت های تبلیغاتی و معنوی آنها، هزینه ساخت خانه ام در شهر را صرف ساخت کارگاه تولیدی در روستا کردم تا به این واسطه زمینه اشتغال برای بیش از 10 نفر مهیا شود.

کارآفرین کلاله ای ادامه داد: پس از 5 سال تعداد چرخ های خیاطی را به 3 چرخ و با هزینه نزدیک به 9 میلیون تومان برای ساخت کارگاه و 14 میلیون تومان(سال 97) این تعداد را به 7 چرخ خیاطی افزایش دادم.

احمدی تاکید کرد: تولیدی های این کارگاه با قیمت نازل و با خدمات پس از فروش به بازار عرضه می شود.

فرمانده پایگاه بسیج با تشکر از حمایت های بسیج، گفت: با تشویق بسیج و در اختیار قرار دادن غرفه های فروش به بنده و در کنار آن بازاریابی برای فروش تولیدات کارگاه، فارغ از حقوق ماهیانه 400 تا 500 هزار تومانی افراد مشغول در کارگاه، ماهیانه درامدی نزدیک به 2 میلیون تومان دارم.

وی گفت: به فکر این هستیم که در آینده نزدیک کار بسته بندی و چاپ مارک لباس ها را هم انجام دهیم تا از هزینه های اضافی در این زمینه جلوگیری شود.

گفتنی است قبل از این، افراد مشغول در این کارگاه در خانه های خود و تحت مدیریت خانم احمدی فعالیت می کردند

همچنین سرهنگ پاسدار محمود بیات فرمانده سپاه شهرستان کلاله در مراسم افتتاح این کارگاه قول واگذاری تسهیلات 20 میلیون تومانی داد.

kalalekhabar_ir_1.jpg

kalalekhabar_ir_10.jpg

kalalekhabar_ir_2.jpg

kalalekhabar_ir_3.jpg

kalalekhabar_ir_4.jpg

kalalekhabar_ir_5.jpg

kalalekhabar_ir_6.jpg

kalalekhabar_ir_7.jpg

kalalekhabar_ir_8.jpg

kalalekhabar_ir_9.jpg

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.