1397-09-03 06:23
1220
0
59017
مخترع بسیجی:

با حمایت بسیج در مسابقات مختلف رباتیک کشور شرکت کردم/ آرزوی پرکردن خلاهای کشور را دارم

مخترع بسیجی شهرستان کلاله گفت: با حمایت بسیج و با حضور آنها،در اولین حضور خود در مسابقات کشوری ربات های جنگنده، ربات جنگنده من ربات برتر مسابقات شد.

به گزارش گلستان ما، مهران مراد زاده مخترع رباتیک شهرستان کلاله در گفتگویی اظهار کرد: از دوران کودکی با کارکردن با وسایل برقی مثل آرمیچر، باتری و چرخ دنده ها و سرهم کردن آنها بر روی وسایل دور ریختی به ساخت ماشین های برقی مشغول شدم.

وی افزود: از جمله اختراعاتم با تفاسیر یاد شده، ماشین برقی کنترلی بود که توانستم رتبه اول شهرستان کلاله و رتبه چهارم استانی را کسب کند.

مخترع شهرستان کلاله گفت: شرکت در مسابقات استانی و شهرستانی باعث رغبتم برای ساخت ربات جنگنده شد و با حمایت های فکری و مالی فرمانده بسیج شهر فراغی ربات جنگنده نازعات را اختراع کردم و در مسابقات کشوری ربات های جنگنده در مشهد، با حضور فرمانده بسیج در این مسابقات شرکت کردم و با گذراندن چندین راند و شکست ربات های حریف، ربات من ربات برتر این مسابقات شد.

moradzadeh mokhtareh 8

moradzadeh mokhtareh 2

مرادی ادامه داد: چون در زمینه اختراع ایده های زیادی داشتم و مطمئن بودم که مجموعه بسیج پشتوانه من در مراحل مختلف خواهند بود، به فکرشرکت در مسابقات رباتیک جوانان کشور با ساخت رباتی کشاورز که بتواند خلاهای موجود در کشاورزی را پر کند، افتادم و در این زمینه با استفاده از وسایل دورریختنی ربات مدنظر را که 25 کیلوگرم بود و توانایی شخم، چمن زنی، جمع آوری چمن، سم پاشی، آبیاری و کود پاشی و کاشت بذر است، را اختراع کردم و توانستم در مرحله استانی مسابقات خوارزمی رتبه اول را بدست آورم و به مرحله کشوری این مسابقات راه پیدا کنم.

moradzadeh mokhtareh 6

مخترع رباتیک کلاله ای تصریح کرد: پس از کسب رتبه اول استانی با ساخت ربات کشاورز، به مرحله کشوری دعوت شدم و از اولین فیلتر داوری در دانشگاه شهید رجایی عبور کردم و در دور بعد داوری که متشکل از 8 داور دارای دکتری بود، به دفاع از ربات خود پرداختم و خوشبختانه این ربات باعث هیجان و رضایت داوران شد.

وی تاکید کرد: برای ساخت ربات های مختلف به همکاری خود با مجموعه بسیج ادامه می دهم و امیدوارم ربات ها و تجهیزاتی را اختراع کنم که بتواند خلاهای مختلف کشور را پر کند.

moradzadeh mokhtareh 12

moradzadeh mokhtareh 1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.