1393-08-25 12:55
3232
0
5854

انتقاد عضو شورای شهر کلاله / مسئولین هواپیمایی بلیط مردم را بخرند، نه صندلی های خالی

عضو شورای شهر کلاله گفت: برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله خریداری صندلی های خالی هواپیما راهکار مناسبی نیست.

 به گزارش گلستان ما ؛ مرتضویان عضو شورای شهر کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر با بیان اینکه خرید صندلی های خالی هواپیما برای استمرار پروازهای فرودگاه کلاله راهکار مناسبی نیست ، گفت: مسئولین باید به جای خرید صندلی ها ، توجه خود را معطوف به جیب مردم کنند و به طریقی هزینه خرید بلیط را برای مردم کاهش دهند.

وی افزود: به جای خرید 50 درصد صندلی ها ،بهتر است 50 درصد از قیمت بلیط کم شود و از این طریق هم به مردم  و هم به شرکت هواپیمایی کمک می شود .

عضو شورای شهر در این خصوص بیشتر توضیح داد و اظهار کرد: در دوره قناعت استاندار سابق ، هزینه صندلی های خالی پروزاهای فرودگاه کلاله از سوی استانداری پرداخت می شد و به توانایی مردم در پرداخت هزینه بلیط توجه نشد؛ درصورتی که می توانستیم به جای خرید صندلی خالی، از قیمت بلیط ها کاهش دهیم و تفاوت قیمت بلیط را به شرکت هواپیمایی پرداخت کنیم و از این طریق به صورت مستقیم به مسافران و غیر مستقیم به شرکت هواپیمایی کمک می شد.

مرتضویان گفت: طبق برآوردهای انجام شده زمین های فرودگاه کلاله در سال نزدیک به 10 میلیارد ریال درآمدی دارد و می توان به جای تخصیص دادن این پول به منابع دیگر هواپیمایی ، این پول را صرف استمرار پروازهای این فرودگاه کرد.

وی با تاکید بر نیاز محرض شهرهای شرق استان گلستان به پروازهای این فرودگاه ، افزود: با توجه به فاصله بیش از 200 کیلومتری مرزی ترین شهر استان گلستان از فرودگاه گرگان و همچنین مشکلات ترددی ، برقراری پروازهای این فرودگاه امری ضروری و غیر قابل انکار می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.