1397-07-26 12:58
815
0
57952
نجاری دانشگاه علوم پزشکی را به چالش کشید:

فرماندار کلاله: مشکل واریز اعتباری بین دانشگاه علوم پزشکی و خیرین کلاله حل شد

فرماندار کلاله گفت: با معرفی شرکت پیمانکار از سوی مجمع خیرین شهرستان کلاله، عملا مشکل واریز اعتبارات برای تکمیل مرکز جامع سلامت شماره 2 کلاله حل شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی در گفتگویی اظهار داشت: خیرین سلامت شهرستان کلاله از جمله ظرفیت های بالقوه شهرستان برای شروع و تکمیل برخی از پروژه ها است و باید این ظرفیت حفظ شود.

وی افزود: در راستای هدف یاد شده، برای تکمیل مرکز جامع سلامت شماره 2 کلاله که نیمی از اعتبارت را خیرین و نیمی از اعتبارات را علوم پزشکی گلستان متقبل شده بود، دانشگاه علوم پزشکی برای واریز اعتبارات با مشکل روبرو بود.

فرماندار کلاله ادامه داد: دولت برای اجرایی کردن پروژه های خود با شرکت های پیمانکار قرارداد های لازم را می بندد و متاسفانه مجمع خیرین به عنوان پیمانکار محسوب نمی شود و به تبع آن واریز اعتبارات نیز امکان پذیر نخواهد بود.

حمیدی تصریح کرد: در جهت حل این مشکل به مجمع خیرین شهرستان کلاله پیشنهاد معرفی پیمانکار پروژه داده شد و با معرفی پیمانکار از سوی مجمع، مکاتبات لازم از سوی فرمانداری با دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

وی گفت: روز گذشته نیز در دیداری که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی داشتیم در خصوص این موضوع به تبادل نطرپرداختیم که عقد قرارداد با پیمانکار معرفی شده از سوی مجمع خیرین مورد استقبال دکتر فاضل قرار گرفت و بزودی با واریز اعتبارات، در راستای تکمیل پروژه اقدامات لازم صورت می گیرد.

گفتنی است با توجه به اینکه مجمع خیرین شهرستان کلاله تعهد خود را در قبال این پروژه به پایان رسانده است، به تعویق افتادن واریز اعتبارات از سوی دانشگاه علوم پزشکی باعث واکنش جمشید نجاری دبیر این مجمع در جلسه ای مشترک با مسئولین این دانشگاه و فرماندار کلاله شد.

در این جلسه پرحاشیه نجاری ضمن گلایه از تاخیر در واریز اعتبارات، متذکر شده بود که در صورت عدم واریز اعتبار از سوی دانشگاه، این پروژه به نام و در عرصه دیگری از سوی مجمع خیرین تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

حال با این تفاسیر و با ادعای فرماندار کلاله مبنی بر حل مشکل موجود در این زمینه، آیا شاهد واریز اعتبارات از سوی دانشگاه و تکمیل پروژه خواهیم بود؟.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.