1397-07-17 16:58
548
0
57661
رئیس اداره صمت کلاله:

توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب، بازار کلاله را متعادل کرد/ مردم زمینه را برای سودجویان مهیا نکنند

رئیس اداره صمت شهرستان کلاله گفت: توزیع کالاهای اساسی با نرخ مصوب، بازار کلاله را متعادل کرد و مردم با خرید بیش از اندازه زمینه را برای سودجویان مهیا نکنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، خداقلی بایندری مقدم در گفتگویی از توزیع پنج تن رب گوجه به نرخ مصوب دراین شهرستان خبرداد و افزود: رب گوجه به اندازه کافی دراختیار چهارعامل فروش قرار گرفته و هر قوطی به نرخ مصوب 90 هزار ریال به شهروندان عرضه می شود. 

وی همچنین از توزیع روغن نباتی به نرخ مصوب دراین شهرستان حبرداد و اظهارداشت: علاوه برروغن نباتی توزیع شده، دوهزار و 500 کیلوگرم روغن نباتی به نرخ مصوب از طریق عاملین فروش به شهروندان درحال عرضه است. 

به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کلاله براساس نرخ مصوب تنظیم بازار، روغن نباتی 5کیلوگرمی لادن به نرخ 385هزار ریال، 1.5 لیتری به نرخ 148 هزار ریال و روغن 810 گرمی معمولی به نرخ 55 هزار ریال عرضه می شود. 

بایندری مقدم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین کالاهای موردنیاز مردم صورت گرفته و کمبودی در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی دراین شهرستان وجود ندارد. 

وی همچنین ازمردم درخواست کرد از خرید بیش از مصرف خانوار و انبار کردن کالاها خودداری کنند تا زمینه سوء استفاده برخی افراد برای اجحاف و گرانفروشی به مردم فراهم نشود. 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.