1397-06-25 13:03
741
0
57013
فرماندار کلاله:

ناامید کردن مردم از نظام و خدمات آن خیانت است

فرماندار کلاله با بیان اینکه هر اقدامی که به ناامیدی مردم منجر شود یک خیانت است؛گفت: زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و ایجاد نشاط و امید برای جوانان و واقف کردن آنان به ارزش های اسلام خود مسیر موثر برای نابودی دشمنان این نظام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری شهرستان کلاله اظهار داشت: همه ما ارادتمندان امام حسین(ع) هستیم و باید به شعور محرم عمل نموده و نسل جوان را به اهداف سوگواری محرم بیشتر آشنا کنیم.

وی افزود: مدیران باید پرچمدار امید در جامعه باشند و با دعوت مردم به همدلی و وحدت و از بین بردن یاس و نا امیدی و پیگیری و رفع مشکلات آنان، نظام مقدس جهموری اسلامی ایران را در مقابل بادشمن کمک‌ کنند.

فرماندار کلاله در پایان با اشاره به اینکه هر حرف و هر اقدامی که به ناامیدی مردم منجر شود یک خیانت است؛گفت: زنده نگه داشتن ارزش های دفاع مقدس و ایجاد نشاط و امید برای جوانان و واقف کردن آنان به ارزش های اسلام خود مسیر موثر برای نابودی دشمنان این نظام است.

حجت الاسلام رضا کشیری امام جمعه شهرستان کلاله نیز گفت: مقام معظم رهبری بارها در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن هشدار دادند و ما باید با برنامه ریزی دقیق فرهنگی و ارتقاء کیفی مراسمات و برنامه های فرهنگی از تمامی ظرفیتها جهت خنثی کردن نقشه ها و ترفندهای دشمن استفاده کنیم.

وی افزود: هرکسی در هرجای این نظام موجب نارضایتی مردم شود، در حال خیانت به نظام و رهبری است، چرا که مردم اگر ببینند حقوق‌شان رعایت می‌شود، همه فشارها را تحمل خواهند کرد.

حاج اخوند صفری امام جمعه شهر فراغی هم اظهار داشت :امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا درس آزادگی، سربلندی، ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموخت.

ویادامه داد: امروز وظیفه ما الگو گرفتن از حرکت بزرگ عاشورا در راستای اعتلای اسلام، توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهر فراغی تاکید کرد:باید مواظب باشیم در هر جایگاهی که هستیم در رسیدگی و رفع مشکلات مردم سستی نداشته باشیم و کار را برای رضای خدا انجام دهیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.