1397-05-22 15:03
1519
0
56023
در برنامه زنده تلویزیونی؛

فیلم/ بخشدار سابق کلاله، رجبی را شوکه کرد

بخشدار سابق شرق گلستان در برنامه زنده تلویزیونی، توانمندی ها و ادب سیاسی رجبی نماینده سابق شرق گلستان را به رخ مخاطب خاص خود کشید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، محمد ابراهیمی تودرواری بخشدار سابق کلاله قبل از تسلیم استعفای خود در جلسه شورای اداری کلاله با تمجید از همکاری و پیگیری های عبدالکریم رجبی نماینده سابق شرق گلستان، به نوعی دینی که از رجبی بر گردن داشت را ادا کرد.

شاید در ابتدای امر این اقدام ابراهیمی یک اقدام سیاسی تلقی می شد؛ اما این گمانه زنی با حمایت همه جانبه شهردار سابق شهر مراوه تپه از رجبی از بین رفت و مشخص شد که سیاست نرم، ادب سیاسی و همکاریهای این نماینده در دوران تصدی خود، دست برتر وی در این دوره شده است.

مسلما تعریف و تمجید از نمایندگان کنونی توسط مسئولین، با توجه به لابی های موجود، امری بدیهی است و این تعاریف زمانی ارزشمند و موثر خواهد بود که هیچ گونه هراس و فشاری از سوی نمایندگان وجود نداشته باشد.

اما بخشدار سابق کلاله در برنامه زنده قرار شبانه گلستان در مقابل هزاران مخاطب این برنامه، دست برتر رجبی را نسبت به دیگران نشان داد و توانمندی های این نماینده سابق را به رخ مخاطب خاص خود کشید.

بخشدار حال حاضر بخش فندرسک رامیان در ادامه از همکاری نزدیک خود با ابراهیمی نماینده شهرستان های رامیان و آزادشهر خبر داد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.