1397-05-07 07:23
586
1
55652
نماینده سابق شرق گلستان:

از رئیس‎جمهور یک کشور مقتدر جز این انتظار نمی‎رفت/ سخنان سرلشکر سلیمانی باعث دلگرمی مردم شد

نماینده سابق شرق گلستان گفت: سخنان اصولی و انقلابی ریاست جمهوری در مقابل یاوه گویی های ترامپ تحسین برانگیز بود و از رئیس جمهور یک کشور مقتدر جز این انتظار نمی رفت .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، عبدالکریم رجبی در گفتگویی اظهار داشت: سخنان اصولی و انقلابی ریاست جمهوری در مقابل یاوه گویی های ترامپ باعث تحسین همه مردم و مسئولان نظام اسلامی و تأیید رهبری قرار گرفت و از رئیس جمهور یک کشور مقتدر اسلامی جز این هم انتظار نمی رفت. 

وی افزود: ترامپ در دنباله تکرار سخنان سخیف و توخالی رؤسای جمهوری قبلی و در پی شکست های سنگین در کارزار کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و عیره بسیار عصبانی است و دست به دامان فضای مجازی شده و دائما توییت پراکنی می کند. 

نماینده سابق شرق گلستان تصریح کرد: سخنان حماسی سردار سلیمانی در حمایت از مواضع انقلابی رئیس جمهور و پاسخ دندان شکن به یاوه گویی های ترامپ باعث دلگرمی مردم و مسئولان شد و نشان داد که رجزخوانی مسئولین آمریکا نه تنها خللی در کشور ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث انسجام، اتحاد و همبستگی همه گروههای سیاسی و مردم شده و خواهد شد.

وی گفت: جا دارد ضمن حمایت از سخنان انقلابی ریاست جمهوری از حمایت های قاطع سردار سلیمانی و پاسخ کوبنده وی به سخنان سخیف ترامپ تشکر کنیم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.