1397-05-04 07:57
600
0
55567
فرماندار سابق کلاله:

کشور نیازمند مدیران جوان است/ از افراد با تجربه به عنوان مشاوران عالی استفاده شود

فرماندار سابق شهرستان کلاله گفت: برای بهبود عملکرد و همچنین آماده سازی نیروی جوان در راستای اداره کشور در آینده، باید به جوانان اعتماد کرد و کشور نیازمند مدیران جوان است.

به گزارش گلستان ما، نصرت برزگر در گفتگویی با بیان اینکه هر شرایطی و هر زمانی نیازمند عنصر زمانی خود است تا بتوانند با در نظرگرفتن شرایط، اقدام و عمل کند، اظهار داشت: استفاده از جوانان در بخش های مدیریتی، انگیزه، تحرک، نشاط و ریسک کاری را افزایش می دهد.

وی افزود: افزایش ریسک کاری و انگیزه باعث افزایش کارایی و بهبود عملکرد می شود و مسلما باید در کنار جوانگرایی از مشاوره افراد با تجربه که به نوعی بازنشسته محسوب می شوند، به عنوان مشاوران عالی استفاده شود.

فرماندار سابق کلاله تاکید کرد: ریسک پذیری جوانان و در کنار آن مشاوره افراد با تجربه می تواند گره از مشکلات کشور باز و نور امید را در دولت تدبیروامید بیشتر کند؛ چرا که کم نیستند کشورهایی که به جوانان بها داده اند و در حال حاضر جزو کشورهای توسعه یافته محسوب می شوند.

برزگر متذکر شد: اداره و توسعه کشور منتهی به بازه زمانی کوتاه نیست و باید با سوق دادن کشوربه جوانگرایی،جوانان را برای اداره و کنترل کشور در آینده، آماده کنیم.

گفتنی است نصرت برزگر از جمله فرمانداران جوانی است که دولت تدبیر و امید با دادن فرصت خدمت به وی، توانست بازده عالی این نیروی جوان را در شهرستان و استان لمس کند؛ به طوری که حسن صادقلو استاندار گلستان بر اینکه نصرت برزگر با عملکرد عالی خود آبروی این استاندار را خریده است، اذعان داشت.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.